HTML

agyf@sztalanító

ha az élet ad egy citromot, kérj hozzá egy martinit!

Friss topikok

  • Csillaggyermek: Még mindig nincs semmi? (2011.12.09. 12:32) eszelősen boldog, avagy az agybaj az kisbaj
  • Csillaggyermek: Huhh, végre hír rólad. Már komolyan aggódni kezdtem, de reméltem, hogy jól vagy. Szorítok, legyen... (2011.09.19. 11:16) sziasztok :)
  • Csillaggyermek: Hahó, mi van veled? (2011.09.12. 15:36) betegszabin
  • Csillaggyermek: Pedig én már elkezdtem aggódni, hogy a Főnök igazából leánykereskedelemmel foglalkozik, és miután ... (2011.08.19. 13:07) még megvagyok
  • Csillaggyermek: @pizsamás: Ejj, férfiként mit nem adnék egy olyan nőért, aki nem fog megváltozni. És ebben a dolgo... (2011.08.18. 11:27) szar is meg nem is

Linkblog

2011.08.05. 22:59 pizsamás

válaszféleség

 hú fiúk, termeltek rendesen :)

szóval, pénz. nem kompenzál, mármint illetve talán mégis. tudjátok mire gondolok? Főnök azt csinálja a pénzével, amit apám. Apám, mióta megteheti minden lószar nyavalyát megvásárol nekem, illetve majdnem mindent, mert azért nincs ilyen, h na akkor a seggem alá kocsi, vagy lakás, vagy tandíjfizetés. de ha kell ruha, cipő, tökömtudja, akkor gyere kislányom, vásárolunk. gyerekkoromban meg ugye kétmillió barbibaba és társai. szóval, az egészből annyit akarok kihozni, h én azért értem annyira ezt a viselkedést, mert megszokott számomra, h valaki a nem állandó jelenlétét tárgyakkal ill anyagiakkal válta ki. (apám a válásuk után egy évig nem keresett sem élőben, sem telefonon, sem füstjelekkel.gondolom ez a jóvátétel). A Főnök ugyebár nem 9-17 közt dolgozik, tehát a látogatásai, bár elég rendszeresek, de mégis bizonytalanok. ez is jól esik, h dögfáradtan még elautózik hozzám a halálfaszára, mert állítólag csak velem tudja megbeszélni a hasfájásait. 
egyébként valóban idősebb, jóval idősebb nálam. elvált és újra nősült. a mostani asszonyka egy öregedő barbibaba, akinek a ruhán és a faszon kívül sok témája nincs. szex két éve nincs. ok tudom, lehet erre mondani, h mondja ő, de annyi ilyet láttam hallottam-egyértelmű. h nem hazudik. h mért nem válik el? csak. nem egy férfi volt az életemben, akinek volt némi "csomagja". mindegyik panaszkodott, hol jobban, hol kevésbé, h nincs szex, h veszekedés van, h csak a gyerekek miatt érte meg. mindegyiktől megkérdeztem, h mégis miért van még otthon? ha rossz, akkor mi értelme? nem kaptam egyértelmű választ a dologra, ill általában annyi, h a gyerekek miatt van még asszonypajtással. és nekem ebből annyi jön le, h a férfiak kurvára kényelmesek-na nem mintha a nők nem lennének azok. természetesen mindkét fél hibás, mert a karcsú hajdani tündérből lesz egy hajcsavarós szekálógép, a pasiból meg egy pörköltszaftospólós kanapélakó, szal így nyilván már max ösztön lenne az örömszerzés... oké, amit írok kurvára sarkítva van, de értjük miről van szó? ha nem így lenne, ha a párok 98%-a nem unná rakásra magát a nagy szent házasságban, akkor nem azt láttam volna a múltkor a városligetben, hh a családok a következőképpen sétálnak: egy kupacban anyuka és a kismalacok, szigorúan előttük vagy mögöttük apuka egyedül. na? nagy a szerelem? 
kicsit asszem elkalandoztam. szóval ezért nem válik el. csak. 
amúgy  rohadtul eldurrant az agyam, mert a főnök 3 nap táppénzre levont 14ezer ftot(!!!!!!!!!!!!) a fizetésemből. Haboskávénak is elmeséltem, ő ismeri a tulajt :) ma bejött kávézni, mikor ott volt a főgeci, aki persze rögtön lecsapott rá, mert Haboskávé meg vmi kerületi fejes, a tulaj meg nagggyon sűrű nyelvcsapásokkal nyal az ilyeneknek. szal MR.Smucig meghívta Haboskávét a kávéjára, ő meg tett vmi megjegyzést az én levonásommal kapcsolatban, persze csak finoman utalva.... Mr.Smucig átgondolta az életét, hopp, kaptam 8800 ft-ot még! uh Haboskávénak kurva nagy respekt, ráadásul visszajött értem este a cukihoz, hazahozott (5percre lakom gyalog) és két órát dumáltunk a kocsiban. ja, és hozott nekem egy nagy doboz áfonyát!
a Főnök sajnos vidéken van, csak telefonon beszéltünk. de hiányzik nekem (és nem a pénz miatt!) jó vele lenni. mellesleg Haboskávéval is :) ő is gondoskodó, mindig aggódik, h nem eszem, uh megígérte, h vasárnap elvisz és megetet :)
 
ja, és úgy érzem holnap felmondok. 

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://restivirtual.blog.hu/api/trackback/id/tr483129079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagyorrú 2011.08.06. 10:38:14

Röviden, tömören a lényeg: "...én azért értem annyira ezt a viselkedést, mert megszokott számomra, h valaki a nem állandó jelenlétét tárgyakkal ill anyagiakkal váltja ki."

Ezt hívják az amúgy kétes biztonság keresésének. Mert ugye apád ezek szerint nem nagyon volt, de legalább volt valami olyasmi.

Csakhogy így sosem fog utolérni a teljesség (nevezzük így, olyan szép szó), de valószínűleg nincs is rá igényed. A Főnöknek sincs, hiszen megvan otthon a feleség, és megvagy te, akitől megkapja azoknak a dolgoknak egy részét, amelyeket otthon nem. Neked ő mindig is egy apapótlék lesz (Haboskávé meg az apapótlék apapótléka, hisz ő is olyan gondoskodó), neki pedig te egy nőpótlék. Lelki prostitúció, önbecsapás a javából, de legalább fer, mindkét fél kihasználja a másikat. Persze nyilván sokaknál ez működik, az emberek imádják illúziókban ringatni magukat.

Majd szólj, ha sokat lélekelemzek. :)

Egyébként hány pasival szexeltél eddig? Igen, intim kérdés, de annyira érdekel. Nem azért, mert a számot gyarapítanám, aki túl "okos", az rendszerint elpuskázza az ilyen esélyeket a hozzád hasonló típusú (ez nem lenézés és egyéb) nőknél.

suendoc 2011.08.08. 16:39:02

Ave!

Herr Nagyorrú! Kicsit fura hogy egy csak erre a blogra használatos "neved" van, de lehet hogy csak nekem fontos itt is az integritás.
Másrészt a műszer méretének legautentikusabb meghatározói a hölgyek, tehát majd ha a másik térfélről érkezik értékelés... :D

Egyébként igen, ez az apa-sztori nagyon beillik a képbe. Nekem van egy barátom, aki teljesen látható okokból maximálisan tyúkanyó-típusú nőkkel jött össze, és szépen pótmamát nevelt belőlük.
Persze az más kérdés, hogy egy normális pasi meddig bírja a pótapa szerepet. Ja, hogy olyanok nincsenek? Akkor visszavonva.
a felmondásra azért kíváncsi vagyok. Egyrészt lesz-e bátorság hozzá, másrészt a Főnök reakciójára: Emlékezzünk: állásinterjú-vonzalom- rejtélyes okból végül nincs állás-"kapcsolat"- felmondás, anyagi szükség, kiszolgáltatottság.
Mivel már nem csak "szabadidős elfoglaltság", hanem felmerül a lehetőség és igény hogy Főnök segítsen, többfelé futhat az ügy.
Tippjeim:
0. Pizsamás nem mond fel.
1. Pizsamás felmond, Főnök felelősséget érez, ettől megretten, viharosan kihátrál a kapcsolatból. Végül is kellemes kis liezon volt, de ez után már túl bonyolult.
2. Felhasználja az alkalmat, és szépen diszkréten kiépíti a kitartotti viszonyt. (Bocs)
3. Kikukáz valami könnyített alibimelót (Persze nem saját cégnél), aztán lásd 2. pont, csak anyagilag jobban jön ki - lehet Pizsamás hálás is lesz és akkor érzelmileg is jobban jár. .
Gondolkodom további verzión, de pillanatnyilag ennyi ugrik be.

Csillaggyermek 2011.08.11. 12:53:10

Hát eddig reménykedtem, hogy normális a Főnök, de szóval csak sima kis kaland vagy neki úgy tűnik. De ez az oldala szopó, sosem lehetsz több.
süti beállítások módosítása