HTML

agyf@sztalanító

ha az élet ad egy citromot, kérj hozzá egy martinit!

Friss topikok

  • Csillaggyermek: Még mindig nincs semmi? (2011.12.09. 12:32) eszelősen boldog, avagy az agybaj az kisbaj
  • Csillaggyermek: Huhh, végre hír rólad. Már komolyan aggódni kezdtem, de reméltem, hogy jól vagy. Szorítok, legyen... (2011.09.19. 11:16) sziasztok :)
  • Csillaggyermek: Hahó, mi van veled? (2011.09.12. 15:36) betegszabin
  • Csillaggyermek: Pedig én már elkezdtem aggódni, hogy a Főnök igazából leánykereskedelemmel foglalkozik, és miután ... (2011.08.19. 13:07) még megvagyok
  • Csillaggyermek: @pizsamás: Ejj, férfiként mit nem adnék egy olyan nőért, aki nem fog megváltozni. És ebben a dolgo... (2011.08.18. 11:27) szar is meg nem is

Linkblog

2011.07.08. 20:39 pizsamás

vizespóló verseny

 ma kb annyira melegem volt, h erős késztetést éreztem arra, h beálljak ruhástól-kötényestől a zuhanyzóba... de kénytelen voltam beérni némi testemen szétkent jégkockával. pedig már alig volt rajtam ruha-ha ennél lejjebb vetkőzöm, nemhogy megbüntet az ÁNTSZ, hanem kérdés nélkül tarkón lőnek. 

járjon már le a mosógép... még van fél óra a progiból, de muszáj mosnom... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr... oké, legalább nem teknőbe kell hajolgatnom, de speciel szeretnék már békésen elnyúlni... csakhát durva mennyiségű pólót fogyasztok, és eszem ágában sincs felvenni a műszálas egyenszart, amikor nem látja a házisárkány. az alá a borzalom alá aztán fújhatom a 72órás dezodort, másfél óra után már horror... 

egyszerűen nem térek napirendre a meleg fölött. ráadásul nálunk az a sóher törpe (a tulaj) mindenen spórol, így a klíma sem megy. szerinteeeed? ma már nem csak a pult mögött volt a brutál, hanem az asztaloknál is- Hókifli becenevű törzsutasunk elaludt a szokásos hókiflije fölött. nem viccelek! B. egyszer csak oldalba lökött, h "nézzedmá!" és a fickó ott bólogatott a széken. egyből lábujjhegyen mosogattam. aludjon csak szegény. meg azt is megnéztem volna, h porcukros lesz a homloka. 

ja, egyelőre nem fogott az elsőrandinhirtelenfelindulásbólnedugjál átok. A pasas (Ormány) ma is hívott, h gondol rám, meg minden-és hogy holnap talizzunk. persze nála :) nanáhogy megyek! nagyon bejön :) az Ormánya is. meg reménykedem, h ez TÖBB lesz. hogy fontos leszek. ÉN leszek, akire gondolnak, meg szeretik, meg vigyáznak rá... rohadt naiv vagyok, de ez is hiányzik. ámen!

 

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://restivirtual.blog.hu/api/trackback/id/tr613051416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillaggyermek 2011.07.11. 11:12:49

A jégkockára inkább nem írok semmit :)
A "vevők reklamáltak a meleg miatt" szöveggel nem lehet meghatni a tulajt? Esetleg a fapina öreglányt szugerálni, hogy biztos nagyon melege van neki, így hőhullámokkal, meg minden :D

Akartam reagálni a szerencsés nevére, de megtetted helyettem.
Ma már túl vagy jóval a találkozás(ok)on, és remélem azért nem írsz, mert nagyon elfoglalt lettél szabadidődben.

pizsamás 2011.07.11. 21:57:45

nem kimondottan sajnos, konkrétan leszarja a vevőket :( megmagyarázza maximum valami okossággal, h nincs is meleg, aztán megy tovább :(

pizsamás 2011.07.11. 22:46:23

jahhh-és a jégkocka TUTI volt :D mélyen dekoltálva az igazi :)
süti beállítások módosítása