HTML

agyf@sztalanító

ha az élet ad egy citromot, kérj hozzá egy martinit!

Friss topikok

  • Csillaggyermek: Még mindig nincs semmi? (2011.12.09. 12:32) eszelősen boldog, avagy az agybaj az kisbaj
  • Csillaggyermek: Huhh, végre hír rólad. Már komolyan aggódni kezdtem, de reméltem, hogy jól vagy. Szorítok, legyen... (2011.09.19. 11:16) sziasztok :)
  • Csillaggyermek: Hahó, mi van veled? (2011.09.12. 15:36) betegszabin
  • Csillaggyermek: Pedig én már elkezdtem aggódni, hogy a Főnök igazából leánykereskedelemmel foglalkozik, és miután ... (2011.08.19. 13:07) még megvagyok
  • Csillaggyermek: @pizsamás: Ejj, férfiként mit nem adnék egy olyan nőért, aki nem fog megváltozni. És ebben a dolgo... (2011.08.18. 11:27) szar is meg nem is

Linkblog

2011.07.17. 21:18 pizsamás

zohombizohombi

 pfffffffffff, szét vagyok esve, jaaaaaaaaaaaaaajjjnagyoooon! hazafelé a buszon majdnem elaludtam... 

tegnap este iszogattunk kicsit Szerénkéékkel, én ugyan nem voltam annyira makonya, de nem mondhatnám, h kockásra aludtam a buksimat. nyafff. szal estére már nem is a négynapos gyümölcskosárra hasonlítottam, hanem arra a franciakrémesre, amelyiket a minap elkúrtak a termelőben és elkezdtek sorban hanyatt dőlni. csak az én tetejemről hiányzott a karamell, amit amúgy is utálok. na és ehhez jött a kolléganőm, akit szeretek egyébként, csak rohadt kíváncsi, be nem áll a szája, és naggggyon fárasztó tud lenni, mikor minden kurvaanyját megkérdez. 

na meg a pasik is kedélybeteggé tesznek... a hiányuk. ugye elég szövevényes az életem, és valaki mindig belekavar a képbe, és megmozgatja a kis lelkemet. az a baj, h a lélekmozgatók nősek. igen, így többes számban. Ormányost már leszarnám, ő csak a hallgatásával tűnik ki a tömegből. de van két másik talányom. az egyik egy régi ismerős, akivel már volt ez az-de a család. de nekem nagyon fontos, és nagyon jó vele, és melegít a gondolata is...de sosem lesz az enyém ÚGY. 

a másik egy vendég, aki visszajár, és már találkoztunk civilben is, és naponta kétszer felhív, és ilyesmi. vele még nem volt semmi, azon kívül, h egyszer elkísértem a praktikerbe, és a kerti zuhanyoknál megcsókolt. szintén gyerek, szintén feleség, de náluk állítólag semmi nem stimmel, és állítólag már menthetetlenül vége. és vele is jó lenne. a régi ismerőshöz viszont jobban ragaszkodom, és tudnék titokbn harmadik lenni, és ilyesmi, ha ő akarná, és várnék rá, és egyáltalán... amikor a társkeresős majom le akarta nyomni a fejem, akkor képes volt este 10kor sétálni velem, meg pikniket rögtönözni, és odabújhattam hozzá, és nem nyomta le a fejem. hát így. 

és persze a csoporttárs. ajjjajjj. hol a vége? 

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://restivirtual.blog.hu/api/trackback/id/tr983075345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillaggyermek 2011.07.18. 12:04:51

Ne aggódj, veled még minden a legnagyobb rendben. A baj kezdetét próbáld majd ott felismerni, ha azt veszed észre magadon, hogy teszel magasról az egészre. Vagy ha tüzet gyújtasz a lakásodban csak azért, hogy jöjjenek a tűzoltók ... rosszabb esetben meg a cuki mentőápolók :D

pizsamás 2011.07.18. 23:44:03

vagy zsanetteset játszunk cukkkcsi rendőrzőkkel!

Csillaggyermek 2011.07.19. 11:38:55

Amúgy a bejegyzés címe miatt ha látom, mindig beeszi magát a fülembe: "in your head, in your heeead" ...

pizsamás 2011.07.19. 22:08:47

hmmm, és sűrűn nézegeted?
süti beállítások módosítása