HTML

agyf@sztalanító

ha az élet ad egy citromot, kérj hozzá egy martinit!

Friss topikok

  • Csillaggyermek: Még mindig nincs semmi? (2011.12.09. 12:32) eszelősen boldog, avagy az agybaj az kisbaj
  • Csillaggyermek: Huhh, végre hír rólad. Már komolyan aggódni kezdtem, de reméltem, hogy jól vagy. Szorítok, legyen... (2011.09.19. 11:16) sziasztok :)
  • Csillaggyermek: Hahó, mi van veled? (2011.09.12. 15:36) betegszabin
  • Csillaggyermek: Pedig én már elkezdtem aggódni, hogy a Főnök igazából leánykereskedelemmel foglalkozik, és miután ... (2011.08.19. 13:07) még megvagyok
  • Csillaggyermek: @pizsamás: Ejj, férfiként mit nem adnék egy olyan nőért, aki nem fog megváltozni. És ebben a dolgo... (2011.08.18. 11:27) szar is meg nem is

Linkblog

2011.07.04. 14:25 pizsamás

fel kéne állni

 és el kéne indulni az okmányirodába, kihasználván a szabadnapomat, és megcsináltatni végre a személyimet, mert az meg lejárt, mint az a négy darab kefir, ami a hűtőben ólálkodik, és lassan lesből támad. az előbb úgy láttam, h már haditanácsot tartanak, fel akarják a falni a kinderpingimet. 

szóval kábé ennyire vagyok tevékeny állapotban. a vérnyomásom a bokámnál lézeng, uh betoltam a mai 3. kávémat, amitől viszont csak a szívem zakatol. bár, ha már nincs arra érdemes Úr, legalább a kávé dobogtasson meg, nem? 

a mai napomat a gép előtt töltöttem (leszámítva azt az öt percet, amíg kisikáltam a dógozós pacskeromat). felváltva nézegettem az álláshirdetéseket meg a pasikat. imádom mindkét húspiacot, nekem ez az extrémsportom. persze megkérdezték ma is így virtuálisan, h ha úgy adódik lenyelem-e (nyilván nem az állásportálon). erről Samantha jutott eszembe a Szex és New Yorkból, aki hasonló kérdésre azt válaszolta, h "csak ha meglepődöm!". én meg visszaírtam, h ha úgy adódik le, végülis nem mérgező. lehet nem tetszett a válaszom, mert azóta nem írt a pasas :D de mit kellett volna írnom? persze, szívesen, a kávéba is csak ezt kérem? legalább őszinte vagyok basszus. sztem nincs olyan nő, aki őszintén, szívből nyeli a cuccot, mint kacsa a nokedlit, max ha "úgy adódik", azt szevasz, nem kell eből se tragedoszt csinálni. de neeeeeeem? 

na csak fel kéne öltözni. az a rohadt személyi ki tudja mikor kell. hátha kapok valami melót, akkor a belépéshez csak kellene virítani :D ámen!

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://restivirtual.blog.hu/api/trackback/id/tr973037827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

suendoc 2011.07.05. 10:44:45

Muhhhahahaaaa!!!!!

Na, ezért nem fordulok meg ilyen portálokon: vagy ekkora paraszt az ember, vagy lúzer.
Ezen már zsibbadok. Most komolyan ez a prioritás?! Nem mondom, pár forduló huncutkodás után ez esetleg szóba kerülhet, de ezzel nyitni?!
Ez nagyjából az a kategória, mintha egy pasitól azt kérdeznék elsőre, hogy hossz-kerület-hány menetet bírsz?
Vagy: lakás-milyen kocsi-havi fizu összege...?
Wáááááááááá!!!!!!!!!!! :D

Tessék szépen megcsináltatni a törzskönyvet, mert addig a HIVATAL számára nem létezel :)

Csillaggyermek 2011.07.05. 10:50:49

Az előző barátnőm úgy érzem őszintén és szívből nyelte. Mondhatnám, még salátaöntetként is.
Nyilván nem az íze miatt, hanem mert szeretett felizgatni, és tudta, hogy ez is olyan, ami tetszik nekem. De sajnos úgy látom, hogy ez a fajta hozzáállás nem gyakori (lám, még nálad sem merült fel). Mondjuk, még ennél a konkrét dolognál is ketté kell venni a dolgokat. Ha a fickónak csak ez kell, az már nyilván eltolódik egy negatív irányba. De aki úgy van vele, hogy ez csak egy kis kiegészítő kedvességnek érzi, az szerintem normális. Valamint akkor már nem csak a nyelésnél maradva, sok dolog van, ami az egyik félnek semleges, a másiknak örömet/élvezetet okoz. Mégis úgy látszik, hogy akinek ez semleges, az inkább nem vagy csak kevésbé foglalkozik a másik fél örömével.
Aztán van a betegeknek az a csoportja, ahova én is tartozom és ahova a volt barátnőm is tartozott: a partner öröme és élvezése az, ami boldogságít és izgat.
Így saját tapasztalatból a f@sznak csak a másik végén álltam, de bár kevesebbet nyeltem ha nyaltam, nyeltem szívből ... mert ez maga nekem nem volt rossz, de a másiknak így volt jó, és ettől nekem is jó lett a semleges helyett.
Ez másik irányba is így van ... bár szóval is monda ő, de leginkább a szemében látszott.

Csillaggyermek 2011.07.05. 13:37:51

@suendoc:
"lakás-milyen kocsi-havi fizu összege"
Ne viccelj, ez nyilvánvalóan számít. Az extremitásoktól nézz el, de kinek kellene egy olyan fickó, aki mondjuk 30 évesen albérletben lakik két ukrán kőművessel együtt és minimálbért keres, amiből pont a számlákat meg az albit fizeti ki és annyi?

suendoc 2011.07.05. 15:25:23

Várjál, Csillaggyermek, várjál!
Disztingizéljünk:
1. Magam is férfiember vónék, így ugyanarra a kapura játszunk.
2.Az, hogy nálam mi merült fel és mi nem, egyenlőre még nem volt téma, szerintem egyenlőre nem is lesz.
3. Az hogy nyel, vagy nem nyel, kinek mi esik jól, és mit tesz meg a másikért, nyilván nagyon fontos. Ezeket fontos kideríteni, elronthatnak vagy megtarthatnak egy kapcsolatot. De EZZEL NYITNI?! Érted, tehát nem azon dobja le az agyam az ékszíjat hogy szóba kerül, hanem hogy azonnal?!
4. A méret-potencia és egzisztencia kérdéskörben is fent találod meg a választ- nyilván fontos, de talán nem elsődleges. Van akinek "ezt dobta a gép", és még/valanmi miatt nem tud(ott)pl. az albérlet-életből kilépni. De ez alapján megítélni egy embert...?
5. Azt már csak halkan jegyzem meg, hogy ex-ek szokásait kitárgyalni kevéssé gentleman-like. Bár ez csak az én véleményem

Remélem nem voltam bántó, nem volt szándékomban, csak szerintem félreértés volt valahol.

Csillaggyermek 2011.07.07. 16:36:42

@suendoc:
Nem az a könnyen megbántható típus vagyok. Szeretem a kritikát (is), mint más gondolatait. Mert szegényebb semmiképp nem lehetek tőle.

1. Gondoltam, ezek szerint jól.
2. Nem nálad, általánosságban. Pl. több társkeresőn adat, sőt van ahol főoldalas adat (badoo).
3. Ebben teljesen egyetértek.
4. Rendben, nálad így van. Nálam is volt így, de ... nem tudom mi a jó szó rá, belefáradtam? felnőttem? elegem lett? ... egyik sem jó igazán ide. Sőt, talán kicsit le is nézem magam emiatt. Nyilván én sem fekete-fehéren tekintek a dologra, de kell minium az ambíció. Mert még ha hepe-hupás is az élet, látszódnia kell felfelé a tendenciának. Mondok egy kicsit sarkos példát: aki azt mondja, nem tud félretenni pénzt az albérlet mellett, miközben kéthavonta új csúcsmobilja van, és a mobilszámlája több ezer forintos. Mondom, ez csak egy kicsi szelet a tortából (bocs, pizsamás :) ), de nálam egy ilyen szelet az dealbreaker. Fickónál meg talán alapból az, ha csóró és nem tud vagy nem is akar tenni ellene. Szerintem a nők ha kimondják, ha nem, ha tudatosak benne, ha csak tudat alatt, ez az elsődleges prioritások között van a kinézet, belső értékek, egzisztencia szentháromságban.
5. Ebben is igazad van. Rossz szokásom ez, amiatt egyfelől az ismeretlenségből beszélésem, másfelől, hogy őt is ismeretlenként említem, harmadrészt meg azért, mert valahol mélyen ... nagyon mélyen, ott bújkál bennem, hogy majd véletlenül ő fog rátalálni erre, elolvassa és ... és örül, hogy rá gondolok.

pizsamás 2011.07.07. 21:55:08

sziasztok Fiúk!
szóval. mint az a mai rögzített agymenésembúl is kiderül: én is szívesen nyelem, ha szívlelem akiét nyelem. értitek. de egy vadidegennek, akit csak képen láttam, és ráadásul ugye pont leszarja kivagyokmivagyok... szal menjen a búsba. nyelek azt jóvan, elég neki tudni. mert pl lehet, h nem tetszik. vagy a farka nem tetszik. vagy rosszízű-na akkor már nem olyan őszinte a szopóreflex.
a pénzről-nos igen, tudat alatt valóban az ember lánya biztonságot keres. vagy nem csak tudat alatt. de ez nem MINDEN. nyilván, ha beleesem, mint vakló a gödörbe, nem a bankszámlakivonatát nézegetem. DE! én nem is vagyok az a fajta, akit egy házasságszédelgő jól lehúzhat :) szal arany középút :)
süti beállítások módosítása