HTML

agyf@sztalanító

ha az élet ad egy citromot, kérj hozzá egy martinit!

Friss topikok

  • Csillaggyermek: Még mindig nincs semmi? (2011.12.09. 12:32) eszelősen boldog, avagy az agybaj az kisbaj
  • Csillaggyermek: Huhh, végre hír rólad. Már komolyan aggódni kezdtem, de reméltem, hogy jól vagy. Szorítok, legyen... (2011.09.19. 11:16) sziasztok :)
  • Csillaggyermek: Hahó, mi van veled? (2011.09.12. 15:36) betegszabin
  • Csillaggyermek: Pedig én már elkezdtem aggódni, hogy a Főnök igazából leánykereskedelemmel foglalkozik, és miután ... (2011.08.19. 13:07) még megvagyok
  • Csillaggyermek: @pizsamás: Ejj, férfiként mit nem adnék egy olyan nőért, aki nem fog megváltozni. És ebben a dolgo... (2011.08.18. 11:27) szar is meg nem is

Linkblog

2011.07.19. 22:55 pizsamás

most légy okos!

 igazából most már nagyon-nagyon-nagyon telik a pohár melóügyben. iszonyú feszült vagyok, most már a házisárkány sem kell hozzá. egyre nehezebben viselem az embereket, a meleget, a 10 órányi állást, mindent... és én nem akarom megutálni az embereket, meg nem akarok megkeseredett lenni, de sírni tudnék ettől az egész szellemi leépüléstől meg egyformaságtól, h mindig minden napom ugyanolyan, semmi, de semmi nem történik, max az idióták mások akikkel néha találkozom... ennyi. 

aztán még ba múlt héten jelentkeztem egy álláshirdetésre, személyi assisztensnek. nem kell hozzá nagy zsenialitás, h kitaláljuk, h a főnök esetenként extra szolgáltatást is szeretne, de én hirtelen felindulásból jelentkeztem. ha nem  nagyon undorító a pali, akkor mi bajom lehet? senkim sincs, a melómat utálom, miért ne? 

meg is kerestek, és tegnap este találkoztam is az emberrel. nem undorító, sőt, kifejezetten tetszik. de most jön a vicc! állítólag elindítottam benne mindenféle érzelmi történést! állítólag bizsereg! elég furi, meg nem tom elhigyjem e... a kocsijában ültünk a házunk előtt, és szorongatta a kezem, és uszkv fél perc alatt elárult magáról mindent. és hív telefonon. és tényleg mindent tudok már. és ő is kérdez... 

szóval, bár nem akarok naiv lenni, de ez rendkívül jól esik. és igazából csatázok magammal, egyrészről, ez annyira nem tisztességes dolgo, másrészről, ha belegondolok, tényleg nem undorodom tőle, szellemi tevékenységet is kellene folytatnom, plusz volt már főnököm a pasim, jóval kevesebbért. 

szóval most légy okos!

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://restivirtual.blog.hu/api/trackback/id/tr643081738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillaggyermek 2011.07.20. 09:03:12

Hát, ezzel csak két nagyobb baj van.

Egyfelől, nincs mit szépíteni rajta, kurva leszel. Ez már nem az, hogy itt megállok. Ez már a lejtő. Másik fél részéről méghozzá olcsó is ... illetve amit mondtál, hogy mindig több bújik meg mögötte, mint ami kiderül. Ha ez a rész már most kiderült, lazán lehet, hogy valami durvább hátravan még ...
Az olcsóságra meg: egyik ismerősöm mesélt egy ismérőséről (akit nem annyira ismerek, de párszor beszéltem már vele régen én is). Ez az ismerőse elkezdett kurválkodni. Amit keresett vele, az nem személyi aszisztens bére volt. De fontosabb, hogy mesélt az egyik csajról, akivel korábban közös lakásban dolgoztak. Egy fickónak csak magának kellett. Így fogta és beköltöztette egy lakásába a csajt, aki ott lakhatott, plusz havi 300e kapott még. A fickó meg hetente 2-3 alkalommal ment hozzá fel. Ezt a "fizetés" miatt írom, nehogy átvágjanak, mint örmény paraszt az optikai kábelt.

Másfelől, lelkileg ez durván kikészíthet. Ha abból a munkából akarnál kilépni mert szar lesz, akkor a főnök kegyetlenül megszivathat, bezsarolhat, hogy családodnak és barátaidnak mit mond rólad ... szóval mint munkahely enm csak simán stresszesebb, hanem maga a pokol is lehet.

pizsamás 2011.07.20. 20:25:25

örmény paraszt az optikai kábelt, ez kurva jó :D
értem, értem, értem... igazából el vagyok keseredve nagyon. és keresem a kiutat. semmilyen normális helyre nem kellek, ismerőseim nincsenek. mit csináljak?

Csillaggyermek 2011.07.21. 08:49:54

Kérdezni kell olyan ismerőstől is, akiről nem is gondolnád, hogy tud segíteni (nekem ez jött be, tök véletlenül, de azóta mindenkinek mondom. Egy régi beszállító hívott, mire mondtam neki, hogy én már új állást keresek, másvalakit kell keresnie a régi cégnél. Erre ő kérdezte meg, hogy érdekel -e egy állás, mert tud egy lehetőséget. Szóval őt alapból nem soroltam volna az ismerősök közé, mégis rajta keresztül kerültem be ide).

Valamint ha csak úgy jelentkezel is állásokra, sikerülhet. Barátnőm így talált munkát. Asszisztens lett egy cégnél.

Harmadik, amit a régi cégemnél a valóságban láttam működni (jó, kell hozzá ez a típusú főnök, de ha van, akkor dupla haszon, mert felvesz és nem baszkalódós): csak úgy beküldöd cégekhez az önéletrajzod és leírod milyen munkát szeretnél végezni. Ez a volt főnököm sosem pályáztatott, hanem mindig ezekből hívta be a jelentkezőket. Az érdekes rész akkor jött, mikor jött egy nagyobb projekt és mindenkit felvett, aki a kupacban volt.

Végleges megoldásnak nem jó megint, de a diákhitellel lehet még operálni esetleg, ha jogosult vagy felvenni.

pizsamás 2011.07.21. 19:24:54

diákhitelem van, de azt a tandíjra költöm. kérdezősködöm, és valahogy nem jön össze.... teljes gáz :) de kopf hoch!
süti beállítások módosítása