HTML

agyf@sztalanító

ha az élet ad egy citromot, kérj hozzá egy martinit!

Friss topikok

  • Csillaggyermek: Még mindig nincs semmi? (2011.12.09. 12:32) eszelősen boldog, avagy az agybaj az kisbaj
  • Csillaggyermek: Huhh, végre hír rólad. Már komolyan aggódni kezdtem, de reméltem, hogy jól vagy. Szorítok, legyen... (2011.09.19. 11:16) sziasztok :)
  • Csillaggyermek: Hahó, mi van veled? (2011.09.12. 15:36) betegszabin
  • Csillaggyermek: Pedig én már elkezdtem aggódni, hogy a Főnök igazából leánykereskedelemmel foglalkozik, és miután ... (2011.08.19. 13:07) még megvagyok
  • Csillaggyermek: @pizsamás: Ejj, férfiként mit nem adnék egy olyan nőért, aki nem fog megváltozni. És ebben a dolgo... (2011.08.18. 11:27) szar is meg nem is

Linkblog

2011.07.07. 21:07 pizsamás

űristen...

 annyira, de annyira fáradt vagyok, h gyakorlatilag cserepesek a gondolataim... mint a kígyóbőr, vagy a hal teste, mindenféle pikkelydarabok peregnek ki a két fülem közül... pedig ma lájtos nap volt. ellenberger tegnap, hohóóóóó!

(amúgy tényleg beállt az agyhalál. olvasom a kommenteket negyed órája, és nem fogom fel. az mi?)

szóval tegnap sikerült féktelenre venni a figurát-hurrá nyár, hurrá szabadnap, hurrá, h még csak huszonöt vagyok. aha. társkeresőn megint találtam egy fickót. helyeskedvesaranyosokosteccik. és viszont. így tegnap találkoztunk. természetesen nála. de megígérte, h ha ott alszom, akkor reggel a halálf@száról (ahol ő lakik) átszállít a halál másik f@szára (ahol viszont dolgozom). nem gondolkoztam sokáig :) 

élőben is bejön a fickó :) nagggyon :) pont akkora orra van, ami különösen tetszik. igen, szeretem a nagy orrú pasikat. nyammm! szal elmentünk hozzá, beszélgettünk, meg izé, aztán jól egymásnak estünk. az asztalon. aztán még különböző helyeken, és Csillaggyermek! nyeltem! de nem azért mert úgy alakult-hanem mert bejött :)))) 

aztán főzött is-azaz rendeltünk kaját, és irdatlan mennyiségű fröccsöt betermeltünk és megnéztünk három filmet. aztán hortyogtunk reggelig. ámen. 

csak aztán ma betett a sok fröccs utórezgése+a hirtelen meleg... uh rommá olvadtam, kb mint a meggyfagyi, csak engem nem lehetett leselejtezni, meg beletuszkolni a lefolyóba... sajnos :( uh ki kellett húznom valahogy estig. de legalább fizetést kaptam. asse kutya. 

olvasom Szabó Magda Liber Mortis-át. jó lenne egy ekkora szerelem. vagy nem, mert aztán az ember egyedül marad...

11 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://restivirtual.blog.hu/api/trackback/id/tr773048432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

suendoc 2011.07.08. 09:59:42

Gratula a spontán coitushoz! ;)

pizsamás 2011.07.08. 20:28:53

köszke :) úgy látszik, h ha tervezem nem megy. ha nem tervezem akkor meg... MUHAHAHAAAAAAAAAA!

Csillaggyermek 2011.07.11. 11:06:21

Csak így tovább, hogy bejöjjön, meg te is neki!
Most én sem panaszkodom annyit, mint máskor. 3 napos mininyaraláson egyszer azért, a természet lágy ölén.

pizsamás 2011.07.11. 22:47:18

természet lágy öle-nyammmm! de 3 nap alatt egyszer?

Csillaggyermek 2011.07.12. 09:33:22

Áh, az már a saját blogomnak kellene legyen a témája, mit meg nem teszek és mégis hiába. Azt gondoltam, belekerültem a papucs spirálba, hogy már mindent megteszek, hogy otthon ne fárassza a házimunka, meg ne legyen stressz, hátha így hetente egynél többször is lesz hozzá hangulata, de a végeredményt látva egy külső szemlélő könnyedén papucsnak titulálhat. A spirál meg ott kezdődik, hogy egy papucs még az én barátnőmet sem hiszem, hogy lázba hozna (hja, kicsit agyf@sz dolog, hogy a blog nevéhez hű legyek).

Na most kis intermezzókénz telefonom volt, igazi, jó kis agyf@sszal. A régi lakásbiztosításom nem jól mondtam fel. Most a régi biztosító keresett, hogy bizony így élő szerződésem van náluk, bizony így ki kell csengetnem az éves díjat, és bizony így elvileg meg sem köthette volna az új biztosító a biztosítást. Ebből nem tudom még mennyi az ami igazság és mennyi az amivel csak a málnásba akarnak bevezetni, de lehet hogy ezzel buktam egy éves díjat, de legjobb esetben is lehet bürokráciázni egyik, esetleg minkettő biztosítóval. Szuper.

Az előző témához meg visszatérve, sok a sirámom, de kb 2 hét múlva indul majd az a 3 hetes időszak, amikor még teljesíthet a barátnőm.

Nagyorrú 2011.07.14. 08:58:00

Szia!
Ajánlom figyelmedbe saját magamat. ;)

pizsamás 2011.07.14. 10:21:39

Csillaggyermek vagy az én figyelmembe? :D

Csillaggyermek 2011.07.14. 12:50:21

Na igen, mert a profilból sem derül ki semmi.

pizsamás 2011.07.14. 12:52:16

vagy két kapura nyomja!

Csillaggyermek 2011.07.14. 13:46:30

Hát, de akkor sem mindegy, hogy neki kapuja vagy ütője van :D

pizsamás 2011.07.14. 15:36:13

akinek ütője van, annak kapuja is, még ha művészbejáró is!
süti beállítások módosítása