HTML

agyf@sztalanító

ha az élet ad egy citromot, kérj hozzá egy martinit!

Friss topikok

  • Csillaggyermek: Még mindig nincs semmi? (2011.12.09. 12:32) eszelősen boldog, avagy az agybaj az kisbaj
  • Csillaggyermek: Huhh, végre hír rólad. Már komolyan aggódni kezdtem, de reméltem, hogy jól vagy. Szorítok, legyen... (2011.09.19. 11:16) sziasztok :)
  • Csillaggyermek: Hahó, mi van veled? (2011.09.12. 15:36) betegszabin
  • Csillaggyermek: Pedig én már elkezdtem aggódni, hogy a Főnök igazából leánykereskedelemmel foglalkozik, és miután ... (2011.08.19. 13:07) még megvagyok
  • Csillaggyermek: @pizsamás: Ejj, férfiként mit nem adnék egy olyan nőért, aki nem fog megváltozni. És ebben a dolgo... (2011.08.18. 11:27) szar is meg nem is

Linkblog

2011.08.23. 22:04 pizsamás

betegszabin

 igen, még mindig itthon lógatom a lógatnivalókat. na nem mintha annyira sietnék vissza, elvagyok a cuki nélkül is. 

Voltam megint a házidokinál. holnap újra vérvétel+gyógyszerek. A hangulatom ingadozik, a gyomrom nem túl jó. lassantudok csak lenyugodni, ha egyáltalán. az a baj, h a stressz meg miegymás rohadtul túlnőtte már azt a szintet, amit meg tudnék oldani egy kis szabadsággal. soha többet nem akarok visszamenni.

Úgy döntöttem, h leszarom a szülői elvárásokat, és visszatérek az eredeti pályámra. nem tudom említettem-e már, de nekem van egy színész végzettségem is. viszont az én drága jó szüleim (akiknek én állat orrba szájba meg akarok felelni), már kezdettől marhaságnak tartották a dolgot, én meg hagytam magam. szóval a papír a fiókba, pizsamás meg menjen szépen polgárilag elfogadott állást keresni, mert úgyse lesz belőle semmi. viszont, még mielőtt elkezdtem dolgozni a cukiban, regeltem egy ügynökségnél. most hívtak, h mehetek statkózni az egyik napi sorozatba, ma voltam is. és akkor megmozdult bennem valami. semmi bajom nem volt 3 órán keresztül, jól éreztem magam, pedig semmit nem kellett csinálnom, csak nézni ki a fejemből, de annyira ez az én világom, h azt is elfelejtettem, h hányingerem van az egyik fasza gyógyszertől. szóval eldöntöttem, h végigjárom az ügynökségeket és regisztrálok, nem fogom hagyni magam. ha a szüleim nem is támogatnak, de van aki legalább hisz bennem:Főnök, Haboskávé és Sün biztatnak, h csináljam, ők segítenek, amiben tudnak. hát csinálom. 

ja, ma beszéltem apámmal. megint előkerült a hány kiló vagyok, ugye nem hagytam abba a fogyókúrát című fejezet. kicsit eldurrant az agyam.( Nem tudom fiúk, nektek mond-e ez valamit, de elárulom, h "s"-es a méretem.) gyerekkorom óta kifogásolnak rajtam valamit, a hajam, a ruhám, a súlyom én meg már lassan undorodva gondolok az evésre is, állandóan azon vagyok, h megfeleljek... miért? azért mert tipikusan az a kamasz voltam, aki egyszer széltében, egyszer hosszában nő. volt amikor kövér voltam, aztán hosszra is nőttem. aztán a vakbélműtétem után híztam meg legközelebb, de az egy kicsit komplikáltabb kérdés volt, inkább egészségügyi. DE AZÓTA LEFOGYTAM!!! akkor mért kell csesztetni? szóval kicsit kiakadtam, főleg, h 3 perc múlva megkérdezte fater, h ha jönnek bp-re, milyen kaját hozzanak. mondtam, h köszönöm, de ne hozzanak semmit, mert utálok az evésre gondolni is, és állandóan azt hallgatom, h még fogynom kell, és ebből elegem van, uh beszüntettem az evést. hallottam, h fennakad a szeme, de egyszer ennek is ki kellett jönnie. egyszerűen nem értem, mért nem képesek elfogadni, olyannak amilyen vagyok, pláne, h nem vagyok bálna. 171 cm vagyok és 60 kg.A BMI-m 20,52,  na bumm! akkor miről beszélünk? ha akkora zsíros állat lennék, nyilván a férfikoszorú sem venne körül, de apám nem vagyok elég jó. milyen szerencse, h van testvérem. majd ő lesz a tökéletes, engem meg hagyjanak békén. 

egyébként az evés téma nekem tényleg gáz, nem csak a sértődöttség beszél belőlem. töltöttem fel képeket általam készített kajákról-de azt tudni kell, h én csakis másnak főzök, magamnak sosem. és akkor eszem, ha más eszik velem. most azért van kaja a hűtőben, mert a Főnök szatyorszám hordja. ha ő jön, még eszem is, de pl ha egyedül kell reggeliznem, akkor maximum egy kávé játszik, a felvágott megy a macskáknak. szóval én kirakatevő vagyok. tudom, gáz-de evvan. 

le kéne nyugodnom, felhúztam magam. gyakorlatilag a semmin. az a baj, h nem tudom elmagyarázni, h miért ennyire fontos amit apámék mondanak, holott ugye elég rég nem lakom otthon, és régen sem volt egyikük sem a szeretet és az akolmeleg mintaképe. én mégis állandóan csak a kedvükben akarok járni, de sosem sikerül. ez viszont nem gyengén frusztrál.... ahhh, tényleg nem tudom elmagyarázni. 

anyám, mennyi baromságot leírtam. ja, és holnap vérvétel. nemakarooom!

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://restivirtual.blog.hu/api/trackback/id/tr813174567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillaggyermek 2011.08.24. 14:09:03

Hát akkor hajrá, irány a színészi pálya rögös útja!

Gondolom a "normális szakmát" meg csak azért erőltetik, hogy ne kényszerülj rá arra, hogy egy cukrászdában kell egy szar főnök alatt dolgoznod évekig. Kvázi téged akarnak megvédeni. Amíg nem tudsz majd biztonságot nyújtó jövedelmet felmutatni a színészkedésből, addig valószínű cseszetni is fognak vele.

Na, most már csak attól félek, hogy mikor újságolod, hogy rendes szerepet kaptál egy filmben, a címe ne "Análvadász 12" legyen. :)

suendoc 2011.09.09. 09:49:19

Hoppá, de nagy csend lett itt.... Remélem ez az egészséges elfoglaltság következménye, és nem a totális összeomlásé...
A színész szakma el nem fogadása szinte klisészerű, de van r frappáns válasz: manapság az emberes "rendes" szakmával a zsebükben is a McDonalds-ban dolgoznak, szóval ennyi erővel külker ügyintéző is lehetnél. Csak az kevésbé szórakoztató.
A szülőfüggésre is van egy tippem: gyakorlatilag ők az egyetlenek akikhez kötődsz, naná hogy függsz is. Sem a barátok, sem a pasik nem állnak olyan közel hogy biztonságérzetet nyújtsanak- nincs min csodálkozni.
Na, milyen bölcs voltam ma is?! :D
süti beállítások módosítása