HTML

agyf@sztalanító

ha az élet ad egy citromot, kérj hozzá egy martinit!

Friss topikok

  • Csillaggyermek: Még mindig nincs semmi? (2011.12.09. 12:32) eszelősen boldog, avagy az agybaj az kisbaj
  • Csillaggyermek: Huhh, végre hír rólad. Már komolyan aggódni kezdtem, de reméltem, hogy jól vagy. Szorítok, legyen... (2011.09.19. 11:16) sziasztok :)
  • Csillaggyermek: Hahó, mi van veled? (2011.09.12. 15:36) betegszabin
  • Csillaggyermek: Pedig én már elkezdtem aggódni, hogy a Főnök igazából leánykereskedelemmel foglalkozik, és miután ... (2011.08.19. 13:07) még megvagyok
  • Csillaggyermek: @pizsamás: Ejj, férfiként mit nem adnék egy olyan nőért, aki nem fog megváltozni. És ebben a dolgo... (2011.08.18. 11:27) szar is meg nem is

Linkblog

2011.09.12. 21:57 pizsamás

sziasztok :)

 köszönöm az érdeklődéseket, még megvagyok. nem nagyon volt kedvem mostanában írni... bár sok minden nem is történt. próbálom átszervezni az életemet, próbálok jó útra térni :) mármint nem férfiaktól függeni, illetve egy állandó, viszonylag normálisat találni, mert szükségem van Valakira, így nagy betűkkel. az élet üsszesodort most egy ilyen Valaki jelölttel, a többieket építgetem lefele, bár úgy fest, maga a sors tünteti el a konkurrenciát. Haboskávé kiment a német lakásába egy hónapra. Sün eltűnt, mint szürke szamár, Főnök meg... hát ő a Főnök. de nem ragaszkodom annyira hozzá, Valakiben valahogy összpontosul az, amit mind a háromban szerettem. Valakit nem akarom elkiabálni, és mesélni sem fogok róla. annyi, hogy független :) ez már haladás a javából. 

Voltam neurológián, CT-n... (apámra rájött a lelkifurka, fizette privát). találtak két foltot az agyamban. biztattak, h nem lehet alian, de azért talán fáradjak el MR-re. most itt tartok. kaptam gyógyszereket, lassan egy szatíorral van, a mikrón sorakoznak, h ne felejtsem el bevenni. vettem hozzá májvédő teát is :)

nem kettyentem el. nem fogom feladni, akármi is van a fejemben. amúgy várom a sulit, és élvezek mindent, ami jó. igyekszem nagyon pozitívan gondolkozni. persze nem lettem amolyan cukormázas hurráoptimista, de másképp állok a dolgokhoz. nem görcsölök semmin. tudom, h nem lesz semmi bajom, tudom, h lesz egy nagyon jó munkám,és tudom, hogy lesz majd valaki, aki tényleg szeretni fog, és nem titokban. 

szóval itt tartok :)

szeretnék megint visszatérni a blogíráshoz, majd igyekszem rávenni magam. mostanában túl sokat hallgattam, nem csak itt, hanem úgy egyáltalán. befelé figyeltem. most már kifelé is szeretnék látni... 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://restivirtual.blog.hu/api/trackback/id/tr393221913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillaggyermek 2011.09.19. 11:16:47

Huhh, végre hír rólad. Már komolyan aggódni kezdtem, de reméltem, hogy jól vagy.

Szorítok, legyen minden csak jóindulatú azon az MR-en. MEg fél szemmel már olvastam a következő cikket is, így nem is kell kitartást kívánnom sokat. :)
süti beállítások módosítása