HTML

agyf@sztalanító

ha az élet ad egy citromot, kérj hozzá egy martinit!

Friss topikok

  • Csillaggyermek: Még mindig nincs semmi? (2011.12.09. 12:32) eszelősen boldog, avagy az agybaj az kisbaj
  • Csillaggyermek: Huhh, végre hír rólad. Már komolyan aggódni kezdtem, de reméltem, hogy jól vagy. Szorítok, legyen... (2011.09.19. 11:16) sziasztok :)
  • Csillaggyermek: Hahó, mi van veled? (2011.09.12. 15:36) betegszabin
  • Csillaggyermek: Pedig én már elkezdtem aggódni, hogy a Főnök igazából leánykereskedelemmel foglalkozik, és miután ... (2011.08.19. 13:07) még megvagyok
  • Csillaggyermek: @pizsamás: Ejj, férfiként mit nem adnék egy olyan nőért, aki nem fog megváltozni. És ebben a dolgo... (2011.08.18. 11:27) szar is meg nem is

Linkblog

2011.09.18. 17:00 pizsamás

eszelősen boldog, avagy az agybaj az kisbaj

 Olyan jó, h van ez a blog, ahova írhatok... ha nem lenne, vlsz a turulmadárra mászva kiabálnék a Szabadság-híd tetején, h "boldog vagyok és szerelmes"! 

Mert nekem van Valakim. és Valakinek vagyok én. már nem magam alkotok külön világot, hanem ketten teremtjük meg a saját Univerzumunkat. amikor egymás szemébe nézünk, és megáll a Föld.

Tegnap este is együtt voltunk. azt mondta szerelmes belém, és velem szeretne lenni mindig. olyan dolgokat mondott, hogy szeretné velem megélni, amelyek teljesen hétköznapiak, de együtt átélni a mindennapos mennyország lenne. jövőt tervez velem, és ez annyira, kimondhatatlanul jó, h sírni tudnék a boldogságtól. 

én soha nem akartam férjhez menni. úgy gondoltam, minek? de ha Ő kérne, két perc múlva a felesége lennék. gyereket szeretnék tőle, és esténkémt fogni a kezét, és sokmindent, de legfőképpen, egyszerűen csak létezni mellette. 

nem lehetek elég hálás a Sorsnak, hogy elküldte nekem, és éppen most. Megmentett sokmindentől. a többieket kidobtam, egytől egyig, sem találka, sem telefon, de még egy e-mail se. rajta kívül senki nem kell. és persze itt az agypara, amivel nem is foglalkozom. ha nem jött volna, biztos itt rettegnék és önsajnálnék, de most tudom, hogy élni fogok, minden rendben lesz, és miatta és vele fogok élni, és vigyázni fog rám. ok, kedden azért elmegyek MR vizsgálatra, de nem félek tőle. egészséges vagyok és boldog. az a két folt meg bőven elfér, úgyse látszik kívülről :D 

a munka miatt sem aggódom. igazából mióta itt van velem Valaki, semmi feszültség nincs bennem-maximum annyi, hogy remegek a hiányától, ha nincs velem. de ahogyan tegnap este is átölelt, és percekig csak szorított a Moszkván, hát ettől az érzéstől könnyebb lesz a lelkem. Most is számolom a perceket, hogy mikor merülünk el újra egymásban... 

teljesen elment az eszem. de imádom. 

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://restivirtual.blog.hu/api/trackback/id/tr893236347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillaggyermek 2011.09.19. 11:30:09

Szuper! Csak így tovább. Vigyázzatok aztán ám egymásra!

Egy valami hiányzik az utóbbi két bejegyzésből amit tessék nem elsumákolni: iskola.

Azért a leszerelt katonáknak annyit dobj e-mail-ben, hogy megvan az akit kerestél, viszlát és kösz a halakat! Nehogy köztük is legyen olyan aggódós fajta, aki a szívére venné ha nem hall rólad.

pizsamás 2011.09.19. 11:34:39

opppardon: elkezdődött a suli is :) tetszik, bár a két kedvenc tanáromhoz ebben a félévben max dohányozni járok, nem tartanak kurzust... igaz szombat d.u majdnem elaludtam a helyi közig. térszerkezete órán, de ez csak apróság :) örülök, h újra láthatom a "kollégákat".

Csillaggyermek 2011.09.19. 12:26:40

@pizsamás: na, akkor ez is halad, az a lényeg, hogy jársz.

Eltévelyedés · http://gumimacik.blog.hu/ 2011.09.26. 00:24:56

Hopp, úgy látom elkeltél.. a következő két hétre:) Pedig már...:D

Csillaggyermek 2011.12.09. 12:32:57

Még mindig nincs semmi?
süti beállítások módosítása