HTML

agyf@sztalanító

ha az élet ad egy citromot, kérj hozzá egy martinit!

Friss topikok

  • Csillaggyermek: Még mindig nincs semmi? (2011.12.09. 12:32) eszelősen boldog, avagy az agybaj az kisbaj
  • Csillaggyermek: Huhh, végre hír rólad. Már komolyan aggódni kezdtem, de reméltem, hogy jól vagy. Szorítok, legyen... (2011.09.19. 11:16) sziasztok :)
  • Csillaggyermek: Hahó, mi van veled? (2011.09.12. 15:36) betegszabin
  • Csillaggyermek: Pedig én már elkezdtem aggódni, hogy a Főnök igazából leánykereskedelemmel foglalkozik, és miután ... (2011.08.19. 13:07) még megvagyok
  • Csillaggyermek: @pizsamás: Ejj, férfiként mit nem adnék egy olyan nőért, aki nem fog megváltozni. És ebben a dolgo... (2011.08.18. 11:27) szar is meg nem is

Linkblog

2011.07.02. 23:42 pizsamás

Transagyf@sz

 szóval ma láttam egy halálszar filmet, amiből egy órát simán kivágtam volna... de kezdjük az elején. 

szóóóóval, ma már nem panadollal keltem, uh gondoltam elég tökös (és mandulás) leszek ahhoz, h kitakarítsak. valóban, a konyhával gond nélkül végeztem, ragyogóra sikáltam a mikrót, stb, közben ment a Dallas, Pameláról levették a kötést, azannya, mik vannak! na én meg beszabadultam közben a fürdőszobába. a baj ott kezdődött, h a konyhában találtam ecetet. gondoltam lakótársaim megbocsájtják, ha hiányzik belőle egy deci, hát vízkőoldjunk! locsoltam a kád peremére, és élvezettel figyeltem, ahogy visítva oldódik a vízkő. aha! csak közben meg a kád alján már ott figyelt a domestos. és megérkezett hozzá az ecet. kezdi valaki sejteni? szóval állítólag klórgázt fejlesztettem, de tény, h becsületesen büdös volt. kb. annyi volt a szerencsém az ablaktalan fürdőszobában, h 1) sosem élveztem a kémiaórákat, tehát nem álltam meg, h szag alapján elemezgessek 2) a zuhany a kezemben volt, és egy vízfröccsel lefojtottam ezt a nemes párlatot. másfél percig bírtam, aztán vágtattam ki, mint a hülye. persze, mert hülye is vagyok basszus, szal oké, h kémiából is majdnem buktam, de ez azért meglehetett volna kisagyban, h vagy egyik, vagy másik......pfuujjjjj. 

na aztán jött rogánantal. illetve nem jött, mert írt, még tegnap, h menjünk moziba, nevezzek meg három filmet, amit látni szeretnék. írtam 3at, erre ő kitalálta ma, h ne is menjünk moziba, menjünk fel hozzá. namost. én már jártam budapest összes trükkös idiótájával. aki inkább lakásra menne 3. randin az: 1)smucig 2)csak szexpartnert keres 3)pánikbeteg neurotikus 4)ha hozzám akar jönni, akkor van valakije.  és én nem akartam megint beletenyerelni a szarba, uh finoman vázoltam neki, h khmmmmmm... nagyjából megírtam a fenti 4 pontot, és hogy ne haragudjon, nem akarok mármegint, érti??? értette. uh elmentünk a transformers nemtmmennyire. mikor megírta, h mit nézünk, kicsit megemelkedett a szemöldököm, mert ezt egyáltalán nem akartam látni, de semmi gond. én ragaszkodtam a mozihoz, nem akartam hozzá menni, akkor válasszon filmet ő, meg amúgyse kergettek csecsszopó koromban az asztal körül, h mennyekmár 3D-s moziba. szal jó, transformers. 

filme előtt még arra is szakítottunk időt, h megtárgyaljuk, ki milyen tempóban szeretne haladni. remek!

szóval a film. hát nem vagyok egy rézandrás. meg nem is én fizettem. de ekkora szart én még nem láttam! és az a legszebb, h nagyon olyan dolgot se tudok kiemelni, h mi volt a gáz, mert nem tudom gyak, mi volt a story!!!! az egészből arra emlékszem, h alkatrészdarabok hullottak az arcomba, és a krinolinszájú picsának többszörös zuhanás, esés, meg egy komplett verduni csata után még mindig fehér volt a blézere, és a lábán volt a magassarkú. ja és tudott benne futni. ennnyi!!!! 

de hálistennek rogánantal is égett, mint a rongy, h pont erre a kapitális baromságra vett jegyet, és a következőt már nem kell megnéznünk. huhhh. 

ja, és baromira örülnék, ha valaki hozna valamit enni. éhen püsztülök :(

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://restivirtual.blog.hu/api/trackback/id/tr583033725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillaggyermek 2011.07.04. 10:33:50

Mit kérsz enni? :)
Esetleg próbáld ki a bébiételeket. Azokat lehet, hogy könnyebb nyelni.

Cinkes moziról egy lány jut eszembe, akivel azt hiszem a második randi nagyon jól alakult egy Hugh Grant film közben. Ezért az ötödiket is moziba terveztük, de az időkeret véges volt. Egyetlen film volt akkor, ami megfelelt ennek: "A nap könnyei" c. film. Előtte azt gondoltam, hogy ha úgy sem a filmet nézi az ember, akkor mindegy mi az ... de azóta már tudom, hogy nem mindegy.

Saját elméletem szerint mindenképp szar lesz a palacsintában. Mert a legelején, még minden rendben, de meg kell húzni egy határt, hogy hány harapás után tippeled meg, hogy mennyi lehet még benne a hátralévő töltelék. Lassan már azon gondolkodom, hogy tudatos súlyt kellene helyeznem majd társkeresésnél az olyan társadalmilag el nem fogadott keresési feltételeknek, mint az egészség, vagyonosság, családi háttér, úszástudás, nyelvtudás, meg még nem is tudom mik ... hogy akkor legalább ezekkel ne legyen gebasz.

suendoc 2011.07.04. 13:39:14

Először is így ismeretlenül is hadd köszönjem meg az élvezetes posztokat, immár napi rutinná vált a figyelése :D

Másrészt gratulálok a Mcgyver 2.0 home version sikeres kivitelezéséért :D Mázlid van, én hasonló alkalommal a szemészeten kötöttem ki egy kis gyorsszervízre.

Egyet kell értsek az előttem szólóval, az első mozifilmet nem lehet eltalálni. Ha én választottam, romantikus történelmi filmet, az erős szerelmi szál mellett negyedórán belül repkedtek a letépett körmök (brrr....). Míg ha a partner választott, az annyira rózsaszín lett, hogy a film végére menstruálni kezdtem...

Hakuna matata! :D

pizsamás 2011.07.04. 13:45:03

:D örülök Fiúk, h tetszik :)
oké-oké, akkor a filmválasztást megbocsátom-ettől függetlenül úgy érzem, nem lesz hosszú a barátságunk. ez a fránya kémia, amihez nem is értek ugye... de olyan szinten érzem, h nem klappolunk, mint amikor az orcámba zúzott a harcigáz.
süti beállítások módosítása