HTML

agyf@sztalanító

ha az élet ad egy citromot, kérj hozzá egy martinit!

Friss topikok

  • Csillaggyermek: Még mindig nincs semmi? (2011.12.09. 12:32) eszelősen boldog, avagy az agybaj az kisbaj
  • Csillaggyermek: Huhh, végre hír rólad. Már komolyan aggódni kezdtem, de reméltem, hogy jól vagy. Szorítok, legyen... (2011.09.19. 11:16) sziasztok :)
  • Csillaggyermek: Hahó, mi van veled? (2011.09.12. 15:36) betegszabin
  • Csillaggyermek: Pedig én már elkezdtem aggódni, hogy a Főnök igazából leánykereskedelemmel foglalkozik, és miután ... (2011.08.19. 13:07) még megvagyok
  • Csillaggyermek: @pizsamás: Ejj, férfiként mit nem adnék egy olyan nőért, aki nem fog megváltozni. És ebben a dolgo... (2011.08.18. 11:27) szar is meg nem is

Linkblog

2011.07.11. 21:56 pizsamás

a gyerekek

 megérkezett eddig sem egyszerű otthonunkba két gyermek: Freddy és Kleo. igeeeen, ők macskák! és igen, ketten... lehet, h kicsit elhamarkodott döntés volt? de aaaaannnyira cukiiiik! nem lehetettt egyiket sem otthagyni :) Kleot Szerénke választotta, fekete fehér, Freddyt meg én, ő tökfekete. naná! hátha végre szerencsét hozna. 

szombaton Ormánynál aludtam :) Ormány Kapitány :D jó volt, de ma speciel még nem jelentkezett. mondom ezt este 10kor. de akkor sem leszek neurotikus!!!! klassz lenne már egy klassz pasi. egy normális. na jó, nem sírok. de igen! akadna jelentkező? 

holnap lehúzom a hatodik napomat, aztán végre kettő szabad. már nagyon várom. jó lenne Ormányos Kapitánnyal, hátha.... ha más nem, akkor meg kifekszem a napra és feka leszek,, 172 centi, 60 kg, formás mellű, stb, és mindenki bekaphatja-jelzem ebből még csak a fekaság nem stimmel, szal jók az esélyeim. :) 

egyébként meg nem értem a pasikat. mindegyik bámul, de mért nem csinál valamit??? bámulni én is tudok. vagy osztogassam a pult mögül a telszámomat? nem akarok kétségbeesett, magányos nő lenni, aki a végén beéri a kevésbé jóval is. egy nagy, egetrengető szerelem kell!! de hol? 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://restivirtual.blog.hu/api/trackback/id/tr903058822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillaggyermek 2011.07.12. 10:10:41

Ebben a hőségben még én is csak nézek, mint Rozi a moziban. Egyfelől, a meleg az rendesen felpörgeti a libidót alapból. Másfelől a lányok felveszik a kis nyári ruháikat. Úgyhogy lassan úgy érzem, olyan szemellenzőt kellene hordanom, mint ami a lovaknak szokott lenni, mert nem kellene, de még én is nézelődni fogok.

Bámulós pasikhoz még talán az (bár ez saját vélemény, és általában kisebbségben szoktam lenni vele), hogy ha elhagyjuk most közülük azokat akik már alapból párkapcsolatban élnek, de a törzsfejlődésben nagyjából a puhatestűek szintjén megragadtak, akkor pl. én úgy gondolnám, hogy a te helyzeted nem alkalmas komoly kapcsolatkezdeményezésre, maximum pár szavas, mondatos puhatolózó flörtölésre. Azt gondolnám, hogy miután a száznyolcvanhatodik balfék is beszólt, hogy "Hö, pina koláda ... na azodat megnyalnám", te sem vagy olyan hangulatban.

pizsamás 2011.07.12. 21:58:35

jaja, pláne mikor kint van a csokiskeksz is, aminek a tábláján az van, h "cookies". na olyankir mindenki pinát meg kukit kér.... f@szkivan
süti beállítások módosítása