HTML

agyf@sztalanító

ha az élet ad egy citromot, kérj hozzá egy martinit!

Friss topikok

  • Csillaggyermek: Még mindig nincs semmi? (2011.12.09. 12:32) eszelősen boldog, avagy az agybaj az kisbaj
  • Csillaggyermek: Huhh, végre hír rólad. Már komolyan aggódni kezdtem, de reméltem, hogy jól vagy. Szorítok, legyen... (2011.09.19. 11:16) sziasztok :)
  • Csillaggyermek: Hahó, mi van veled? (2011.09.12. 15:36) betegszabin
  • Csillaggyermek: Pedig én már elkezdtem aggódni, hogy a Főnök igazából leánykereskedelemmel foglalkozik, és miután ... (2011.08.19. 13:07) még megvagyok
  • Csillaggyermek: @pizsamás: Ejj, férfiként mit nem adnék egy olyan nőért, aki nem fog megváltozni. És ebben a dolgo... (2011.08.18. 11:27) szar is meg nem is

Linkblog

2011.07.26. 21:55 pizsamás

több mint agyf@sz

 nem nagyon volt mostanság szabad estém az írásra, meg mondjuk idegrendszerem se sok... 

egyre fáradtabb vagyok és egyre nehezebben viselem a napi 10 óra tömény szivatást. nem akarom utálni az embereket, de sajnos lassan már válogatás nélkül, ránézésre gyűlölöm az összeset, és szép lassan csavarodok be. 

tegnap sajnis nagyon elborult az agyam. egész nap én csináltam mindent, mert a kolléganőmnek  nem volt kedve dolgozni-hol cigizett, ol telefonált, hol boltba ment, ha egyik sem, akkor meg népes retyerutyája jött be pletyizni. és egy ilyen nap vége felé talált meg a tulaj azzal, h nem cserélek elég gyorsan pénztárgépszalagot, stb. kurvára ideges lettem, és nem tudtam megszólalni, h konkrétan én abban a szarban nem is tudok egyáltalán szalagot cserélni, mert NEM MUTATTA MEG SENKI, H HOGYAN KELL. és amikor én nem tudok megszólalni, akkor van a nagyon nagy baj. elkezdtem fehéredni, és éreztem, h neki fogok menni a tulajnak. szerintem ő is levette, h valami van, mert elköszönt és kiment. annyi előnye volt, h a pult két oldalán álltunk, és közel volt az ajtóhoz. miután elment, még telibe rugdostam a mosogatót, majd közöltem a kolléganőmmel, h én elmegyek, ha észreveszi a tulaj vagy a házisárkány és kirúgnak akkor további jó munkát. és elmentem. 

azért nem őrültem meg, mert találkoztam az egyik lovagommal (meséltem, h osztódással szaporodnak?) kidühöngtem magam, ő hazavitt, csinált nekem fürdőt és kényeztetett. még virágot is kaptam a névnapomra! (na hogyan hívnak engem?)

azán hazahozott, és jött a másik lovag, aki ugyebár személyi asszisztenst keres (vóbezony, közben udvarlóvá lépett elő, a drágám). megsimizte a fejem és hozzábújhattam, még jobban megnyugodtam. most is őt várom, ő most akar felköszönteni :) 

annyira sajnos még ő sem bírt lenyugtatni, h ma ne remegjek az idegességtől, és persze a kolléganőm ma is szart a fejemre, ugyanúgy mászkált, én meg csináljak amit akarok... klassz. mindenesetre megkérem a lovagom, h sürgősen találjuk ki mi is lesz ezzel az asszisztenciával. mert kicsit kezdek bekattanni..

 

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://restivirtual.blog.hu/api/trackback/id/tr823102533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillaggyermek 2011.07.27. 09:42:06

Kitartás, most az időjárás is rátesz egy lapáttal. Könnyen lehet, hogy most te is kicsit túlérzékeny vagy. Nem mondom, hogy fogalmam lenne róla, csak tippelek, hogy egy cukrászdában a stressz szint kicsit alacsonyabb, mint más ügyfelekkel foglalkozó munkahelyeken.

Pedig, ha jól értem, mostanában még szex is van. Simán csak a munka b@ssza fel az agyad, vagy más is?

pizsamás 2011.07.27. 22:07:06

szex van :) igazából a munka. nem vagyok a helyemen, "lötyögök" a bőrömben. és szar helyzetben vagy helyen egyszerűen megszűnik a majdénaztmegmutatnivágyásom....

pizsamás 2011.07.27. 22:07:18

szex van :) igazából a munka. nem vagyok a helyemen, "lötyögök" a bőrömben. és szar helyzetben vagy helyen egyszerűen megszűnik a majdénaztmegmutatnivágyásom....

Csillaggyermek 2011.07.28. 08:36:30

@pizsamás: de ezzel a hozzáállással egy kis energiával szerintem jobb munkát is találnál. Fordítsd erre a képességeidet!
Például simán el tudom képzelni, hogy "naív" módon méssz valahova máshova személyi asszisztensnek. Aztán az első munkanap előadhatod a főnöködnek, hogy mennyire örülsz, hogy ő normális. Mert végülis jó kártérítést ítélt meg a munkaügyi bíróság, de szegény régi főnöködnek valószínűleg a házassága is rá fog menni arra, hogy nálad bepróbálkozott.
Vagy ilyesmi ... tök úgy érzem, hogy ez meg van benned, az, hogy tudsz ilyen lenni (nem pont tök ugyanilyen, hanem ez a szintű megmutatás)

Nagyorrú 2011.07.28. 09:06:47

Pizsis, mit szólnál hozzá, ha egy időre hozzád költöznék egy fogkefével és néhány alsógatyával, és helyreraknálak, visszanyernéd a lelki békédet, emellett testileg is fantasztikus élményekben lenne részed. :) Lenne ágyba reggeli, reggeli hancúrozás, majd miután hazaértél, együtt elfogyasztanánk szerény, de hatalmas szívvel összetákolt vacsoránkat és folytatnánk a magánéletünket. Jobb lenne, mint egy méregtelenítő léböjtkúra. ;)

suendoc 2011.07.28. 14:25:55

(Szaraxik a blogmotor, eltűnt a komment. Újraírom, ha kétszer jelenik meg, nem én vagyok a hülye :D )

Juhúú Pizsi!

Nő a rajongó tábor!
Megint akadt valaki aki ivarzani szeretne veled! Kár hogy a megírt pasik sem kifejezetten a gondoltaiddal törődnek (vagy csak ezt nem írod meg). :(

A fenti trükköt én nem játszanám meg, elég csúnya jték és a vége is az lehet.
A tulajoddal nem sok mindent lehet tenni, azt leszámítva hogy mihamarabb lelépsz. A kolléganőnek viszont én már letéptem volna a fejét és a seggébe dugom.

pizsamás 2011.07.31. 22:53:07

huhh fiúk, csak most látom, h írtatok nekem még :) örülök, h legalább valaki olvas és nem csak magammal beszélgetek.
Drága Nagyorrú: ha csak szexhiányom lenne, nem találnék semmi kifogást az ellen, testileg fantasztikus élményekben részesíts, de asszem most inkább egy szakemberre lenne szükségem (ld. kövi rományom)
kedves suendoc: percek kérdése, h otthagyjam a tetves óvodista melóhelynek csúfolt zsíros ÁNTSZ fogást... egyszerűen amitől félek, h a családban megint én leszek a hülye... mert amikor minden ok, akkor leszarnak, amikor épp nincs munkám, akkor meg én vagyok a hülye. és ezt most nem kívánja a szervezetem...
süti beállítások módosítása