HTML

agyf@sztalanító

ha az élet ad egy citromot, kérj hozzá egy martinit!

Friss topikok

  • Csillaggyermek: Még mindig nincs semmi? (2011.12.09. 12:32) eszelősen boldog, avagy az agybaj az kisbaj
  • Csillaggyermek: Huhh, végre hír rólad. Már komolyan aggódni kezdtem, de reméltem, hogy jól vagy. Szorítok, legyen... (2011.09.19. 11:16) sziasztok :)
  • Csillaggyermek: Hahó, mi van veled? (2011.09.12. 15:36) betegszabin
  • Csillaggyermek: Pedig én már elkezdtem aggódni, hogy a Főnök igazából leánykereskedelemmel foglalkozik, és miután ... (2011.08.19. 13:07) még megvagyok
  • Csillaggyermek: @pizsamás: Ejj, férfiként mit nem adnék egy olyan nőért, aki nem fog megváltozni. És ebben a dolgo... (2011.08.18. 11:27) szar is meg nem is

Linkblog

2011.06.26. 23:39 pizsamás

egyszerre sokat

 az én életem hullámvasút. valahogy mindig úgy alakul, h sokáig semmi, kuporgok a lejtőben és szénné unom magamat. nem látok ki, nem látok semmit, nem is történik semmi, és én ilyenkor szeretnék kiszállni. 

most viszont megint megindultam felfelé, kezd emelkedni az adrenalinszint, eltévesztem az irányokat, van, h megmozdul bennem a sör meg a virsli, de egészében élvezem, és nem azért üvöltök mert élek, hanem mert sodor a lendület és... 

na jó, ez nem filozófia dolgozat, próbálom megírni, h most mi az isten haragja van velem. 

szóval: 1)felbukkant személy a múltamból, aki nagyon fontos, nagyon szeretem, kívánom, de családja van. oké, nem vagyok annyira erkölcsös, h ez zavarjon, de életpályamodellnek ez karcsú. mint tudjuk a férfiak 99%-a nem válik el, és persze, miattam ne is tegye, esetleg kiderül, h nem erre gondolt, akkor én lennék az aljadék, aki feldúlta a fészekmeleget. meg amúgy is az vagyok. 

2) vendégek a cukiból. az összesről kiderült, h van felesége+gyereke/barátnője+gyereke... na most éljen. magyarázatot lásd fenn. 

3) az alattam lakó nagyon helyes fiúnak, aki tegnap meghívott sütögetésre, szintén van barátnője. ettől függetlenül, milyen meglepő, ő is rám hajtott. 

4) ma hosszú idő után ismét fellátogattam arra a társkeresőre, ahol jófiút találtam. ott várt egy üzenet egy fickótól. kicsit hasonlít rogán antalra, de vmi megtetszett benne. így válaszoltam. aztán leveleztünk. 2 óra sem telt el és találkoztunk, és az a 3 órás randi kb 2,5 percnek tűnt.... de csak smároltunk, nem akartam "elbaszni". és holnap is találkozunk. és filmet nézünk majd. 

és a sors, ez a nagy francia vígjátékíró történetesen úgy intézte, h rogánantal a jófiú volt osztálytársa. bezony. megnéztem a fészbukon, és ott virított, h egy közös ismerős. megnéztem ki az, és majdnem leborultam az ágyról. aztán rákérdeztem, és elmeséltem a storyt-vagy majdnem a teljes storyt :D mindenesetre nem is én lennék, komolyan. 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://restivirtual.blog.hu/api/trackback/id/tr233017382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillaggyermek 2011.06.27. 10:01:07

Csak nem Péternek hívják? Mert akkor én is ismerem őket. :)

pizsamás 2011.06.27. 10:04:12

akad Péter is, de nem társkeresős :D
süti beállítások módosítása