HTML

agyf@sztalanító

ha az élet ad egy citromot, kérj hozzá egy martinit!

Friss topikok

  • Csillaggyermek: Még mindig nincs semmi? (2011.12.09. 12:32) eszelősen boldog, avagy az agybaj az kisbaj
  • Csillaggyermek: Huhh, végre hír rólad. Már komolyan aggódni kezdtem, de reméltem, hogy jól vagy. Szorítok, legyen... (2011.09.19. 11:16) sziasztok :)
  • Csillaggyermek: Hahó, mi van veled? (2011.09.12. 15:36) betegszabin
  • Csillaggyermek: Pedig én már elkezdtem aggódni, hogy a Főnök igazából leánykereskedelemmel foglalkozik, és miután ... (2011.08.19. 13:07) még megvagyok
  • Csillaggyermek: @pizsamás: Ejj, férfiként mit nem adnék egy olyan nőért, aki nem fog megváltozni. És ebben a dolgo... (2011.08.18. 11:27) szar is meg nem is

Linkblog

2011.07.31. 22:31 pizsamás

pánik

 szal sikerült magamat lelkileg totálisan leamortizálni. nagyon durván kész vagyok, és nem tudom meddig bírom cérnával. 

a legújabbak a pániktünetek, amiket sikerül produkálnom. minden átmenet nélköl elkezd hullámozni a szoba, mintha ittam volna nem keveser. izzadok, közben fázom. nem kapok levegőt, szorít a mellkasom, szorít a torkom... persze nem egyszerre, ezeknek a dolgoknak változatos kombinációja szokott előfordulni, h biztos ami biztos, ne unatkozzam... az egyik ismerősöm javasolta, h forduljak talán orvoshoz, mert ez nem tréfa-akár tényleg "csak" lelki eredetű, akár esetleg valami szervi bajom van. de nekem se pénzem, se időm erre az egész macerára. mondjuk valamit ki kell találni, mert pénteken majdnem lefejeltem a fagyispultot, mikor rám jött benn ez a szar. és ha esetleg valakire ráborítok valamit, mert megindul velem a tér, abból kurva nagy cirkusz lesz, az tuti... 

a Főnök (tudjátok AZ a fickó) szintén javasolta, h forduljak vmi szakemberhez. meg mondta, h aggódik meg minden. meg lelkiismeretfurdalása van miattam, mert én munkára jelentkeztem, ehhez képest most már minden este kézenfogva andalgunk egy közeli tó partján és mindenféléről beszélgetünk-ápolgatjuk egymás lelkét. ja igen, az a meló: adódott náluk némi szar, de ezt nem ecsetelem, mert titoktartást fogadtam. és nem akarok lófejet az ágyamba  :) szal most ezért bizonytalan, h hol leszek én az ő életében. br isten az atyám, nekem az is rohadt jól esik, h hív, ír, minden este jön, elvisz, sétálunk, puszilgat, fogja a kezemet, kaját hoz, meg ilyesmi.... lehet bárhogy facsarni, de ilyen pasi mostanában nem nagyon jutott. 

a másikpasi, Haboskávé is nagyon cuki, de egy fokkal tartózkodóbb. Főnök leszarja, h mit gondolnak róla, vagy rólunk ha meglátnak Haboskávé szerintem kicsit konzervativabb. bár a fene tudja, mert a múltkor meg, mikor elvitt kajálni, minden zavar nélkül fogta meg a kezemet, és amikor sétáltunk (szintén kézenfogva) magához húzott és szintúgy leszarta az esetleges véleményeket. ja és péntek este pizzát sütött nekem :) és ha hozzá megyek, mindig óriási habos fürdőt csinál, ami annyira jó. kicsit elkényeztetnek, de nagyon élvezem. 

egyébként most volt az első szabad hétvégém, és hazamentem-mármint anyámékhoz (apám elfelejtett szólni, h már nem nyaralnak, így őket kihagytam a kékszalag túrából). igazából semmi extra. anyámmal mélyebb dolgokról beszélgetni elég meddő kísérlet. a pánikparámat elő se adtam, ugyanis szerinte pánikbetegség nem létezik, azt az unatkozó celebek találták ki. na most nem unatkozom és celeb sem vagyok, de kurvára szarul érzem magam, és nagyon jól esne, ha ezt gyakorlatilag idegen férfiakon kívül anyám is komolyan venné, de kinek mi jutott... nekem a férfiak, és laglább ők vannak. meg amúgy is-ha elkezdek valamit mesélni, anyám két mondta után elkezdi a saját dolgait... mindegy, h kutya, macska vagy munka story, az övé tuti izgalmasabb és fontosabb. így inkább hagyom őt kibontakozni. 

annyi fáradt vagyok, h el se tudom mondani. iszonyú aluszékony lettem, legszívesebben ki se másznék az ágyból. jobban belegondolva ez nem csak egy frázis, ha tehetném ki se lépnék a szobából...

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://restivirtual.blog.hu/api/trackback/id/tr523115399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillaggyermek 2011.08.01. 11:03:21

Ha így vagy, és bejelentett a munkahelyed, akkor menj el vele a háziorvosodhoz. Kiír táppénzre ha kell, ad beutalót és azért ez eddig szerencsére még mindig nem kerül semmibe (max a táppénz kevesebb mint a fizu sajnos).

Vigyázz azzal a főnökkel, biztosítsd be valahogy magad, nehogy ártani tudjon neked.

Régen mondjuk olcsóbb volt a közlekedés, de ha mást nem, legalább kajával meg minden mással segíthetnek úgy a szüleid, hogy nem veszik konkrétam annak.

Még egy dolog ami eszembejutott: egyél valami A-Z multivitamint ami nyomelemes is. Nem muszály minden nap, ha félsz hogy elhízol tőle, de mondjuk minden 2-3 nap vedd be. Ezzel kizárod azt, hogy valami hiánybetegség okozza ezeket a dolgokat.

Próbálj ismerősöknél keresni munkát. Esetleg ha a családaidon keresztül van valami helyi cégvezető vagy vállalkozó aki keres embert, hogy téged vetessenek fel.

Nagyorrú 2011.08.01. 15:06:05

Elolvastam. Ehhez szerintem nem kell szakember. Elég visszaolvasni az előző bejegyzéseidet, le van írva minden ok. Már maga az is egy segélykiáltás, hogy megszületett ez a blog. Plusz bizonytalanság, szeretethiány, feleslegesség érzése, stb. Ráadásul vannak ugyan fickók az életedben, de a lelked mélyén te is érzed, hogy ezek látszatfickók, azaz korántsem tartósabb, elkötelezettséggel járó dolgok. Nem a mennyiség a lényeg, hanem a minőség. De lehet, hogy csak nekem tiszták ezek, aki emberekkel foglalkozik, abból én, hogy embereket "fejt meg", és hasonlók. Vagyis a megoldás a stabilitás lehet, szépen sorban munkában, magánéletben, mindenhol, mert jelenleg ezt sehol sem látom az életedben. És így nem is csak a szexre gondoltam, amikor arról írtam, hogy odaköltözöm pár napra. :)

suendoc 2011.08.03. 13:30:20

Ezúttal egyet kell értsek Cyranoval. Maximálisan hiánybetegség. Egyrészt tényleg lehet fizikai- sok gyümölcs, sok vitamin, és némi sport.
Másrészt komoly esélye van a lelki hiánybetegségnek is: nem az van, hogy egyik oldalról rendben van az élet (pl. munka) és mellette vadulunk (magánélet), vagy fordítva. Egyértelműen mindkét oldalról bele va f**va a ventilátorba. ez pedig eléggé megbillentheti az embert.
Én ilyenkor az egyiket akár erőszakkal is háttérbe szorítom magamban és csak a másikra koncentrálok- amíg meg nem oldódik. Aztán lehet a másikra koncentrálni.
(Ez az elmélet. Gyakorlatban ilyenkor szoktam magamnak pluszban egy akkora szart kavarni, hogy amellett az összes eddigi nyavalyám eltörpül és játszi könnyedséggel megoldhatónak tűnik).

pizsamás 2011.08.03. 20:10:07

szerintem lelki hiánybetegség...
az a baj, h én betegesen maximalista vagyok. mindig mindenhol mindenkinek meg akarok felelni.

Nagyorrú 2011.08.04. 12:09:05

Ez a megfelelési kényszer tökéletes. Főleg, hogy nem magadnak akarsz megfelelni, hanem másoknak. Ráadásul betegesen. Remekül ki lehet használni. Ezért is írtam, hogy odaköltözöm, majd teszek 1-2 olyan gesztust, amelyeket értékelsz, sok szopás lesz, főzhetsz, én persze mindennek őszintén örülök (főleg a sok szopásnak). A lényeg, hogy isteni lesz. Mikor jó neked? ;)
süti beállítások módosítása