HTML

agyf@sztalanító

ha az élet ad egy citromot, kérj hozzá egy martinit!

Friss topikok

  • Csillaggyermek: Még mindig nincs semmi? (2011.12.09. 12:32) eszelősen boldog, avagy az agybaj az kisbaj
  • Csillaggyermek: Huhh, végre hír rólad. Már komolyan aggódni kezdtem, de reméltem, hogy jól vagy. Szorítok, legyen... (2011.09.19. 11:16) sziasztok :)
  • Csillaggyermek: Hahó, mi van veled? (2011.09.12. 15:36) betegszabin
  • Csillaggyermek: Pedig én már elkezdtem aggódni, hogy a Főnök igazából leánykereskedelemmel foglalkozik, és miután ... (2011.08.19. 13:07) még megvagyok
  • Csillaggyermek: @pizsamás: Ejj, férfiként mit nem adnék egy olyan nőért, aki nem fog megváltozni. És ebben a dolgo... (2011.08.18. 11:27) szar is meg nem is

Linkblog

2011.07.12. 22:03 pizsamás

f@szkivan

 kész vagyok mint a mateklecke, totális überdepi, borz alom.... nyáááááááááááááááááááá!!!!!

az Ormányos bájosan küldött egy sms-t, h csak a jövő héten ér rá. klassz. egy szájbakibaszott sms.... kééééééééééééééééész.... meg ma volt a 6.napom a melóban. horrror. a hatodik oxigénhiányos kibaszott rohasztó nap. 

éééééés, a csoporttárs eljött értem ma melóba. ettünk egy magnumot (höhö, a fagyislány magnumot eszik) és beszélgettünk a kocsiban, meg hazahozott, és érzem a vonzást, és akarom, és érzem, h ő is akarja, mert szájrapuszi meg minden, meg kicsi hozzáérések... de több nem, ennyi, mert az a komplexusa, h én 18 évvel fiatalabb vagyok...és? ÉS? 

kurvára elegem van, h minden frigid bányarémnek van pasija, nekem meg nem jut egy normális. és közben nem akarok neurotikus lenni, és görcsösen akarni, de néha annyira ki tudok ettől az egésztől borulni, h el nem tudom mondani.... 

faszom. valaki jöjjön és szeressen.... bár legalább már van egy bolhás kismacskám, akit megölelhetek. de Ő nem tud engem megölelni. én akarok lenni a gyengébb, engem védjenek meg, engem becézzenek, és egyáltalán-"h mindig megértek, hol leszek én?"

később

nem akarok nyavalyogni. nem akarok gyenge lenni, de az vagyok. most lehet itt a Pasik kiábrándulnak belőlem... de e is én vagyok, hiába vagyok vagány, meg talpraesett, meg sugárzó meg a tökömtudjami, ez a sérülékeny valami is bennem van, s ezt érzem, és néha tényleg fájdalmas így lenni.... pláne nekem, aki nem tűröm a kudarcot... jó lenne végre csak egy kicsit gynegének lenni. vagy határozatlannak. ezt a luxust csak az engedheti meg magának, aki mellett van valaki, akire támaszkodhat, aki megmutatja, h merre.... és én ugye magamra számíthatok, ls emiatt állandóan erősnek kell lenni, mint a bikaszar, és lehet, h közben meg ez az erősség az, ami miatt a férfiak talán nem közelednek. de mit csináljak, ha megszeppent kislány lennék, akkor már éhen haltam volna kb, vagy legalábbis tuti még nagyobbakat koppanok, és akkor ez itt egy ördögi körforgalom, de merre van kifele? hol van otthon? 

9 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://restivirtual.blog.hu/api/trackback/id/tr943061811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillaggyermek 2011.07.13. 12:31:20

Hát, az az sms nem sok jóra enged következtetni valóban.

Az a csoporttárs meg töketlen. De gondolom ebben meg az a baj, hogy ha valóban ez van, akkor meg felesleges neked letámadni, mert kinek kell a töketlenkedő fickó.

Mellesleg, amit leírsz magadról az szerintem akár az ideális nő is lehet, legalábbis az jó lenne, ha kell, és nem vagyok ott, akkor határozott, önálló, amikor pedig mellettem van, akkor megölelgetésre, megszeretgetésre, meg... meg még másra is vágyik. :)

Saját példámból okulva pedig a frigid bányarémek lehet, hogy korábban nem azok voltak. (és még akár a lelkük is szép lehet. Vagy ahogy Müller Péter írta, sajnos nem szó szerint idézem, hogy akik nem szépségesek, azok azok nem játszák meg olyan gyakran magukat. Így mivel önmagukat adják, ez a fajta harmónia az, ami megfogja bennük a férfiakat).

Az életkor dologra pedig, mellettem már két nő lett mellettem frigid, mindkettő kb 24-25 éves kora táján. Nyilván, bennem is lehet (biztos, hogy van is) hiba. De a másik oldala is azért ott van. Lehet, hogy ő is átesett hasonlón és most ezért fél.

Zárásképpen csak annyit kérnék, hogy írj már sokat a rossz tulajdonságaidról, káros szenvedélyeidről, a sok tetoválásodról és piercingjeidről, testi deformációidról és kóros mentális elváltozásaidról. Nekem sokat segítenél ezekkel. :)

pizsamás 2011.07.13. 13:32:06

szerintem a frigid az frigid, max eljátszott egy szerepet... na igen, ha egy nő (de férfi is!) biztonságban érzi magát, akkor hajlamos lepukkanni... megszerezte a pasast/nőt, akkor már egyből nem is olyan fontos az a szőrtelen láb... de igenis fontos szameg!
rossz szokások? pl rettentő dühös tudok lenni-de előre közlöm minden olyan ismerőssel, h ha elkezd lilulni a fejem, akkor hagyjon ott. 10 perc múlva minden oké lesz, csak addig krvaanyázok egy sort. tetkóm nincs, piercingem 16 éves koromban volt, naná, de kb egy hónap múlva meguntam. 4 pár luk van a fülemben, de oda meg kicsiket aggattam :) rövidlátok, de kontaktlencsével művelem ezt, és a hasamon van egy sebhely-vakbél volt. kb ennyi :)

pizsamás 2011.07.13. 13:33:51

ja, és dohányzom valamint nem vetem meg a sört :)

Csillaggyermek 2011.07.14. 10:09:44

Kevés, kevés. A cigi az egyetlen turndown. Nem vagy elég rossz :)
De "szerencsés" vagyok, a munkahelyi stressz szint most érte el azt a szintet, ami normál módon már nem elviselhető. Legalább ebben segít.

pizsamás 2011.07.14. 10:20:22

bocsika... esetleg szeretnél megrontani? :D

Csillaggyermek 2011.07.14. 12:47:07

A földön fekvő emberbe még belerúgsz? :) Meg hát.
Randizhatunk majd ha neked még, nekem pedig már nem lesz partnerem.

Mellesleg, inkább indítottam saját blogot, ne a tiédet offoljam szét. Loptam hozzá citromot tőled, ha nem baj :)

pizsamás 2011.07.14. 12:49:23

:) benne vagyok randizásban :) mellesleg offolj mééég!
és hol is olvashatlak?

Csillaggyermek 2011.07.14. 13:42:17

csillaggyermek.blog.hu az egyszerűség kedvéért.
Soká lesz még az a randi, az én oldalamról nézve leg(rosszabb? jobb?) esetben is egy hónap vagy akár soha ha a párom visszaváltozna nem frigiddé.
Addig pedig, terézanyásan, azért fogok szurkolni, hogy találj jó pasit magadnak. Sőt, még a randink után is :)

pizsamás 2011.07.14. 15:38:34

na elficcenek a boltba, utána megolvaslak :) kívánom, h a csaj vissza nyerje a fogyasztható hőfokot... aztán max tényleg randizunk egyet
süti beállítások módosítása