HTML

agyf@sztalanító

ha az élet ad egy citromot, kérj hozzá egy martinit!

Friss topikok

  • Csillaggyermek: Még mindig nincs semmi? (2011.12.09. 12:32) eszelősen boldog, avagy az agybaj az kisbaj
  • Csillaggyermek: Huhh, végre hír rólad. Már komolyan aggódni kezdtem, de reméltem, hogy jól vagy. Szorítok, legyen... (2011.09.19. 11:16) sziasztok :)
  • Csillaggyermek: Hahó, mi van veled? (2011.09.12. 15:36) betegszabin
  • Csillaggyermek: Pedig én már elkezdtem aggódni, hogy a Főnök igazából leánykereskedelemmel foglalkozik, és miután ... (2011.08.19. 13:07) még megvagyok
  • Csillaggyermek: @pizsamás: Ejj, férfiként mit nem adnék egy olyan nőért, aki nem fog megváltozni. És ebben a dolgo... (2011.08.18. 11:27) szar is meg nem is

Linkblog

2011.06.23. 19:39 pizsamás

f@sztúltengés, de végre nem agyf@sz!

 háááát, az a nagy helyzet, h valahogy megsokszorozódott a rajongóim száma, lassan striguláznom kell. 

történt ugyanis, h ma a vendégek, helyesebben a vendégek közül a férfi nem képviselői csapatostul rajzottak körülöttem. én nemtom milyen szagot árasztok, de dögöljek meg, mint a kutyák... vagy macskák bagzáskor, vagy a fajdok násztánca, nemkívánt törlendő. 

a szépszemű vendég volt a sorban az első, akivel tegnap taliztam volna, csak a csoporttárs miatt lemondtam. ma is bejött nyalni egyet, elkérte a telszámomat, ki a teraszra. oké. majd két perc múlva befutott az a pasas, aki a telefonon hívogatott a cukiban (erről tettem már említést?) kért egy kávét, beszélgettünk, aztán elhúzott, de 5 perc múlva csörgött a melóhelyi telefon, naná, h ő-még jó, h a házisárkány szabadnapos volt. na, megadtam neki is a számom, kértem, h inkább ezen. oké. kimentem teraszt szedni, ott ül egy harmadik törzsutas, basztatja az ájfonját, mert neki olyan is van, valami zongoraszerű izén játszizott, és közölte, h ezt nekem találta ki. ó mondom, zseniális.... ezen kívül már csak a szokásos pina coládás vicceket sütötték el uszkve hatszázezren. szal ma sem unatkoztam. 

de megyek zuhanyni, a változatosság kedvéért ma sem maradok itthon. és holna szépszemű... nyammm!

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://restivirtual.blog.hu/api/trackback/id/tr943009550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillaggyermek 2011.06.24. 12:43:33

Nem, még nem mondtad.

Csupa jó hírek. Most már csak versenyeztetni kell a jelentkezőket, meg leinformálni.

pizsamás 2011.06.26. 23:48:47

magűtól elhullott a férgese :D
süti beállítások módosítása