HTML

agyf@sztalanító

ha az élet ad egy citromot, kérj hozzá egy martinit!

Friss topikok

  • Csillaggyermek: Még mindig nincs semmi? (2011.12.09. 12:32) eszelősen boldog, avagy az agybaj az kisbaj
  • Csillaggyermek: Huhh, végre hír rólad. Már komolyan aggódni kezdtem, de reméltem, hogy jól vagy. Szorítok, legyen... (2011.09.19. 11:16) sziasztok :)
  • Csillaggyermek: Hahó, mi van veled? (2011.09.12. 15:36) betegszabin
  • Csillaggyermek: Pedig én már elkezdtem aggódni, hogy a Főnök igazából leánykereskedelemmel foglalkozik, és miután ... (2011.08.19. 13:07) még megvagyok
  • Csillaggyermek: @pizsamás: Ejj, férfiként mit nem adnék egy olyan nőért, aki nem fog megváltozni. És ebben a dolgo... (2011.08.18. 11:27) szar is meg nem is

Linkblog

2011.07.13. 21:33 pizsamás

errevarrjálgombot!

 nem hiszem el! tényleg nem! és valamennyire hízelgő is lehetne a dolog, ha nem zsinórban ez van...

már megint luknak néztek. 

Bakker, én ilyen vagyok? nem tudom, én magamon nem látom. de állítólag ilyen a kisugárzásom, h engem dugni kell, h így áll a szemem.... klassz. 

szóval, mielőtt végleg elvesztenétek a fonalat: ma megint találkoztam valakivel a kedvenc társkeresőmről. puccba vágtam magam, legalábbis a macskaszőrös cuccomat levettem, és elballagtam a MOMparkhoz. jött az aranyos is, kocsival (mellesleg MiniMorris, ami a kedvencem, ahhh). oké, beszálltam mellé, még örültem is, h jajjdejó, nem plázázni akar. aha! alig tettem le a kis seggem, máris lenn volt a nyelve a manduláimnál. majdnem lenyeltem. megjegyezném, nem volt rossz, de ez még nekem is gyors, pedig nem vagyok szívbajos. de bakker, azt se tudtam hogy hívják! ha anonim akarok smárolni, elmegyek egy discoba, és elképzelem, h tizenhat éves vagyok. de most neeeeem? 

na jó, túl nagy törés azért nem érte a lelkemet. aztán kocsikáztunk, mondta, h holnap korán kel, és hamar ágyban kell lennie. oké. majd megálltunk  kocsival, megint lesmárolt, elkezdte a kezem a farkához húzkodni, és szerette volna, ha le is khm.... szal orálisan kényeztetem. na itt adtam fel, h még egy esélyt kapjon. hazajöttem. 

de kibaszottul nagyot röhögtem, mert mikor helyreigazgatta a farkát, megkérdezte, h reméli nem volt túl indiszkrét. na most erre mit lehet mondani??? csak nevettem... és akkor mondta, h ahogy nézek, attól simán kijön belőle az állat.... hát, megint csak köszi. 

szal állatcsalógató vagyok. ennyi!

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://restivirtual.blog.hu/api/trackback/id/tr543064255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillaggyermek 2011.07.14. 14:42:27

Szemüveg és konty, az kellene neked, esetleg nagymamabugyi végső esetre. :)

Amúgy tudom, hülyén fog hangzani, de az ilyen fickókkal az én tököm is tele van, mert ezek miatt szar a nők véleménye a netes társkeresésről. Persze, megtehetik, és lehet, hogy minden tizedik csaj összejön, de 9 másik sikítva törli is magát.

Mindegy, aki a kilencből mégsem törli magát, azoknak egy normális ember egész felüdülés lehet.

pizsamás 2011.07.14. 15:37:31

a kontyot buktam, rövid a hajam, de szemüvegem van, este kontaktlencse helyett abban randalírozom itthon... a nagyibugyi meg nem látszik a ruha alatt!

Csillaggyermek 2011.07.15. 08:31:48

Az csak olyan végső esetre lenne, egyfajta pszichológiai erényövként. Viszont ezzel értelmet nyert a nyelés kérdéssel ismerkedés. Apropó, nem ő volt az illető? :D

pizsamás 2011.07.15. 20:09:00

nem, ő nem tartott közvéleménykutatást, mielőtt nyomkodta lefelé a fejem :D
süti beállítások módosítása