HTML

agyf@sztalanító

ha az élet ad egy citromot, kérj hozzá egy martinit!

Friss topikok

  • Csillaggyermek: Még mindig nincs semmi? (2011.12.09. 12:32) eszelősen boldog, avagy az agybaj az kisbaj
  • Csillaggyermek: Huhh, végre hír rólad. Már komolyan aggódni kezdtem, de reméltem, hogy jól vagy. Szorítok, legyen... (2011.09.19. 11:16) sziasztok :)
  • Csillaggyermek: Hahó, mi van veled? (2011.09.12. 15:36) betegszabin
  • Csillaggyermek: Pedig én már elkezdtem aggódni, hogy a Főnök igazából leánykereskedelemmel foglalkozik, és miután ... (2011.08.19. 13:07) még megvagyok
  • Csillaggyermek: @pizsamás: Ejj, férfiként mit nem adnék egy olyan nőért, aki nem fog megváltozni. És ebben a dolgo... (2011.08.18. 11:27) szar is meg nem is

Linkblog

2011.06.20. 22:52 pizsamás

ágyf@sz

 háttttőőő,, kurva ideges vagyok. A jófiú becsődölt. 

Rohadtul vártam már, h dugjunk egy jóízűt, én anélkül sajna nem működöm. a csendes-óceáni állapot fennállt ma is, csak az estére tudtam gondolni. erre idejön és NEM ÁLL FEL NEKI!!!!!!!!!!! baaaaazmeeeeeeggg! és el is kotródott. ugyanis rohadtul ideges lettem, attól, h ő is ideges, és kimentem rágyújtani az x-edik sikertelen kísérlet után. meg az egész ilyen nagyon kamaszos volt, amiből én már rohadtul kinőttem, helyesebben bele se. szóval fekszünk az ágyon (még az elején, mikor megérkezett), beszélgetünk ugye (mégse vagyunk állatok, h csak úgy durrbele... dehogynem! én igen!) na és akkor a napi témákról átváltott, h ő mindig használ gumit, mert rohadtul fél az AIDS-től, és, h egyszer azt hitte, h az, de kiderült mégsem, mert volt szűrésen meg mifene, és h az oráltól is fél, de nem miattam.... na ezt így hallgatni feletébb lélekemelő volt. oké, végülis igaza van, éljen a bizonságos szex, halleluja, csak nem tom, nekem ez eddig így külön megbeszélés és excel táblázat nélkül is összejött. de lehet csak én vagyok defektes. vagy egy ordas nagy kurva, aki gumival a farzsebében kel és fekszik, de erről még sosem monologizáltam eksön előtt... 

aztán levarázsoltam róla a gatyát meg az inget, elkezdtünk tapizni... huha, kezd jó lenni. de egyszer csak felpattant, h ő akkor kimegy fogat mosni. iszonyúan elkezdtem röhögni, ott fekszem egy szál bugyiban. én a sokak által irigyelt testű tigrisnő, és a pasas, akinek rajtam kéne munkálkodni, kimegy fogat mosni.... aztán kérdezte min röhögök, mondtam semmin. erre sztem megsértődött, közölte, h ő ilyen tiszta ember, és tényleg kiment fogat mosni. UFF! 

visszajött, oké, kezdjük előlről. közben én is lenyugodtam, sőt még kicsit szégyelltem is magam, h uristen, milyen romlott ribanc vagyok, h én a NAGY ELSŐ előtt nem vagyok zavarban, helyette már arról fantáziálok, h hátulról tömköd és a seggemet csapkodja meg ilyenek. ő meg bezzeg így készül, meg fontos neki meg minden. oké, akkor simuljunk. de csak nem áll fel!!!!! pfffff, na rettenetesen simogatta a combomat, de a bugyimba nem nyúlt be. kicsit meguntam és közöltem, h a combomon nem fogok elélvezni. na akkor lejjebb  tendált, de még mielőtt tényleg jó lehetett volna, megkérdezte "ugye most elélveztél?" na ez volt az a momentum, amikor eldurrant az agyam, és kimentem cigizni. mire visszajöttem felöltözött, és közölte, h ő most olyan szinten égett rommá, h inkább hazamegy. igazi férfi. 

szóval: igazi férfit keresek ismét. aki becsületesen megdolgozna!

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://restivirtual.blog.hu/api/trackback/id/tr783001627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillaggyermek 2011.06.23. 14:26:47

Szegény fickó ... azért sajnálom. Ifjúkoromból rémlik, hogy csak annál a lánynál görcsöltem, akinek meg akartam felelni, mert bejött. (ez inkább úgy általában, amíg randi nem lett, randin már nem).

Mostanában igaz engem is két dolog érdekel igazán: az állapottér modell alkalmazása az irányításelméletben és a p.na. Hja, kalsszikus vicc. A poén nálam mégis az, hogy azon kaptam magam, hogy azon gondolkodom, a saját életemre kell felvenni állapotváltozókat, illetve modellezni állapottárben. Akkor tudnám, hogy milyen beavatkozás kellene, hogy jó állapotba kerüljön. Ah, de enélkül is tudom, mit kellene tenni, szóval nem is érdekel igazán.

Mellesleg hülye vagyok, és a blog nevéhez híve kapom ilyenkor az agyf@szt, hogy "igen, ez az, ezzel a lánnyal kellene összejönni! Hát de még mindíg próbálod a rég elcsesződött barátnőm javítani. Ha szakítottam volna már két hónapja, akkor most végre mázlista lehetnék". Klasszikus, ahogy az Móriczka elképzeli szituáció. Pedig csak nem tudok már tiszta fejjel gondolkodni.
Hát meg hja ... kicsit szomorú a helyzet(ünk), talán ebben hasonlítunk, hogy rövid az az időszak, amíg nincs valaki.

Leginkább talán mégis ez a világ igazságtalansága töri össze a lelkemet. Mennyire szeretném, ha egy rám vágyó lány feküdjön az ágyban, mindenre készen, hogy aztán késő éjjel kelljen száraz lepedőt keresgélni az alváshoz.

Áh, ne add fel! Sok normális, potens férfi vár még rád, ha meg kell, hogy találjanak!
És abban is biztos vagyok, hogy én is megtalálok majd valakit, mikor keresek.

pizsamás 2011.06.23. 19:31:17

Ámen :D ahogy mondani szoktam: valahol majd csak kilyukadunk
süti beállítások módosítása