HTML

agyf@sztalanító

ha az élet ad egy citromot, kérj hozzá egy martinit!

Friss topikok

  • Csillaggyermek: Még mindig nincs semmi? (2011.12.09. 12:32) eszelősen boldog, avagy az agybaj az kisbaj
  • Csillaggyermek: Huhh, végre hír rólad. Már komolyan aggódni kezdtem, de reméltem, hogy jól vagy. Szorítok, legyen... (2011.09.19. 11:16) sziasztok :)
  • Csillaggyermek: Hahó, mi van veled? (2011.09.12. 15:36) betegszabin
  • Csillaggyermek: Pedig én már elkezdtem aggódni, hogy a Főnök igazából leánykereskedelemmel foglalkozik, és miután ... (2011.08.19. 13:07) még megvagyok
  • Csillaggyermek: @pizsamás: Ejj, férfiként mit nem adnék egy olyan nőért, aki nem fog megváltozni. És ebben a dolgo... (2011.08.18. 11:27) szar is meg nem is

Linkblog

2011.06.30. 19:02 pizsamás

torokgyík

 olyan beteg vagyok, mint a záááááálllaaaattt... itthon fetrengek és nyögök. konkrétan olyan sebek vannak a rohadt manduláimon, h csak is kizárólag folyékony dolgot tudok bevinni a szervezetembe. esetenként még az is szopás. 

persze a melóhelyemen marhára empatikusan kezelték a kérdést. ugyanis, hétfőn szabadnapos voltam. eljött rogánantal, megnéztük a hetediket, majd felmentünk fagyizni a melóhelyemre (de csak mert tudtam, h a köcsög házisárkány, illetve bájos csatlósa (ja mert olyanja is van) szabin vannak). na megfagyiztunk, aztán rogánantal történetesen itt aludt, hogy-hogynem, de nem akaródzott neki se hazamenni, meg én se akartam kirugdosni az ágyból :)

már reggel éreztem, h vmi nem stimmel, de azt hittem, h csak azért fáj a hátam, mert nem terültem el szokás szerint az ágyon, mint a nagyalföld. bementem dolgozni, és egyre szarabb lett. fájt mindenem, a fagyiskanalat nem tudtam megfogni, rosszul láttam, nem tudtam nyelni. persze a primkó és kárörvendő kollégák csak vihogtak, h biztos hosszú volt az éjszaka... anyátok nyuszikáim! aztán mikor már az egyik törzsutas is megjegyezte, h hiperszarul nézek ki, megeresztettem egy telefont a tulajnak, h inkább nem várnám meg, míg megfejelem a kávégépet... hazajöttem, lázmérő be-38,7. dokihoz el (gyártvez vitt kocsival, h ő is mindig megnyeri magának a mentős feladatokat), kaptam gyógyszert. 

na este elaludtam, de éjjel kb óránként felébredtem, h nem tudok nyelni. majd hajnali fél 6kor csörgött a telefonom, a barátnőm hívott, h ellopták a kulcsát, és vigyem ki neki a moszkvára az enyémet (merthogy nekem van a lakásához kulcsom). mit ne mondjak, nem volt őszinte a mosolyom. ezután a kör után egész nap 39-es lázzal döglöttem. 

de azóta viszonylag csönd. báááár, itt volt rogánantal, hozott húslevest :) hát nem cukiság? 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://restivirtual.blog.hu/api/trackback/id/tr423028093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása