HTML

agyf@sztalanító

ha az élet ad egy citromot, kérj hozzá egy martinit!

Friss topikok

  • Csillaggyermek: Még mindig nincs semmi? (2011.12.09. 12:32) eszelősen boldog, avagy az agybaj az kisbaj
  • Csillaggyermek: Huhh, végre hír rólad. Már komolyan aggódni kezdtem, de reméltem, hogy jól vagy. Szorítok, legyen... (2011.09.19. 11:16) sziasztok :)
  • Csillaggyermek: Hahó, mi van veled? (2011.09.12. 15:36) betegszabin
  • Csillaggyermek: Pedig én már elkezdtem aggódni, hogy a Főnök igazából leánykereskedelemmel foglalkozik, és miután ... (2011.08.19. 13:07) még megvagyok
  • Csillaggyermek: @pizsamás: Ejj, férfiként mit nem adnék egy olyan nőért, aki nem fog megváltozni. És ebben a dolgo... (2011.08.18. 11:27) szar is meg nem is

Linkblog

2011.06.07. 22:21 pizsamás

már a lábamban is agyf@sz...

 a lábaim kezdik bemondani az unalmast... nem tudom milyen cipőben kéne dolgoznom, h ne akarjak estére feltett lábakkal utazni a buszon. asszem előásom a crocsom, más ötletem nincs... holnap holnapután szabad leszek, uh kipihenem magam és rápihenek a következő hét napra, amikor be leszek osztva. ebből három napot az elviselhetetlen vén baszatlan picsa szárnyai alatt kell töltenem. de trallala, leszarom! ha más nem leszaromtabival. 

ja, futóbolondok ma is voltak-pl a letolt gatyával sétáló hajléktalan. na mondjuk hálistennek ő az utcán masírozott. de a tökrészeg bácsit kihagytam volna az életemből, olyan szaga volt, h majdnem belefejeltem a fagyispultba. ja és amikor fizetni akart, akkor elüvöltötte magát amúgy izmosan, h csepelen is hallják, h gyeremágyöngyöngyöm! hát nem ennivaló? 

arra is rájöttem, h mennyire jó, ha az embernek családja van. apám folyamatosan arról akar megyőzni, h biztos a baszatlan picsa főnöknéninek van igaza. kösz fater! 

uhhh, épp most írt rám a kedvenc társkeresőmön egy nagyon skinhead, h randizni akar velem... hááááát-egy pittbullal van lefényképezve, a kutyáktól meg úgy általában félek. meg nem tom mennyi közös témánk lenne. szal asszem ezt a lehetőséget kihagyom.  viszont holnap megint alizom a tegnapi lovaggal-aki nem hobbit csak kicsit beszédhibás. eléggé feligatott a drágaság, valahogy ki akarom belőle hozni az "állatot" :) úgy értem, h tetszik ez a jófiús imidzs, és azon kattog az agyam, h majd jól megrontom... na fujjjénkisperverz :D kíváncsi leszek azért, h lesz e belőle valami. néha félek, h én túl vad, vagy túl határozott vagyok hozzá képest. bár asszem nekem két véglet való pasiban: aki vagy még erősebb, mint én és be tudok neki "hódolni", vagy pedig aki hagyja magát irányítani. aki tutyimutyi, de közben meg mindenáron be akarja bizonyítani, h mindenki hülye, csak ő a helikopter, na az nem nyerő. közben meg én nem tudnék úgy csinálni, mint a tegnap említett csaj, h mindenki előtt lealázom a pasimet, h jajjdekisbalfékvagykérjélrátejszínhabot... na mindegy, bonyolult ez. a lényeg, h most kialszom magam-a többit meglátjuk. 

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://restivirtual.blog.hu/api/trackback/id/tr762966059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Beregan 2011.06.08. 04:27:29

Nem tudom hogy találtam rá a blogodra, de azt tudom, hogy megérte:D néha tényleg sírva nevetek. Persze nem azon, hogy neked milyen rossz, hanem ezen az előadásmódon. Csináltál nekem egy jó ...ööö... hajnalt:D Könyvjelző gyanús:P

pizsamás 2011.06.08. 09:12:04

Örülök, h feldobhattam a hajnalod :) amúgy nevess rajtam nyugodtan, így leírva én is azon röhögök, h jéééézusbokája, velem mindig van valami :D :D

Csillaggyermek 2011.06.08. 09:21:34

Hehe, pedig nekem is az villant be, hogy aki hagyja magát irányítani, az a "csak ennyit eszel? na menj vissza egy csokitortáért" típusú fickó :D

Amúgy meg a részeg fószert kell úszítani, hogy a baszatlanpicsafőnökasszonynak mennyire bejön (lehet ezt más fazonokkal is). Aztán ki tudja mi sül ki belőle ... értem ez alatt azt, hogy kevesebbet fog a kiszolgálótérben tartózkodni.

pizsamás 2011.06.08. 09:23:37

jaja, már én is gondoltam rá, h valami nagyon udvarlós természetű bácsit ráengeedek erre a dömperre, aztán haddszóljon. ha még hagyja is magát, az pláne egy külön öröm :D szerelem a rommá olvadt karamell fagyi fölött-ez olyan, mint egy kortárs francia film!

Csillaggyermek 2011.06.08. 10:56:47

Aztán reggel majd te takaríthatod a fagyispultról a "tejszínes öntetet", mint egy kortárs Kovi filmben :)

Csillaggyermek 2011.06.08. 11:46:45

Ló? Na az azért már túlzás ... bár lehet, hogy te azt kívánod inkább a főnökasszony seggébe.
süti beállítások módosítása